najtrox Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Hei! Er på utkikk etter helst en komplett m50b20! Helst manuell med ledningsnett og kasse! Skal ombygge en 318is så er på utkikk etter alt jeg trenger til en godkjent ombygning forøvrig Mvh Even Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 BUMP! Ingen med motor ute for salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Hvorfor skal du bygge om fra 318is til 320i? Det har ingenting for seg bortsett fra at du får en høyere skrytefaktor. Jeg villle heller hatt 318is enn 320i. Hvis du skal bygge om bør du vurdere M52B25 eller M52B28. Personlig ville jeg valgt 2.5 fordi den er lettere å få tak i og kan enkelt oppjusteres med kvassere kam osv. M52B25 som kom i 323i og 523i var høyt oppe i Wards kåring på hele 90-tallet. Blant annet kom den på førsteplass i 1998. Det skal være fullt mulig å finne en slik motor hos en hugger i Norge, Sverige, Danmark eller Tyskland. Er bilen din bruktimp. eller ny i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå