SiggenK Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Da var det endelig min sin tur til å kjøpe BMW! Bilen er en 91' 320i med 254000 på tellern. Den er lakkert i mauritiusblau metallic, den peneste fargen til E36 etter min mening Men først litt historie: Fikk lappen den 28. Desember, men mistet den 24. Februar grunnet litt høy fart ;p Fikk lappen igjen den 22. August, og veien fra Biltilsynet til BMW kjøp var ikke lang! Det syke er at jeg få timer etter bil kjøpet reiste på sjøen i 3 uker! Lengter hjem til bilen min nå!!! Rakk bare å kjøre 10 mil! ;p Så litt om bilen; Styling etc: * M3 framfanger * M3 diffuser bake * M3 sidelister * Orginale M3 speil med el. justering og varme * M3 baklykter * Facelift grill * Hartge stab. stag * KN filter * Rustritt eff. anlegg (Husker ikke merket i farten) * Bakrutesenker * Spoiler med bremselys * Justerbare gule koni * Kvite blinkers * Nytt ratt (Skal få tatt bilde av interiør når jeg kommer hjem.) Ekstra utstyr: * 4 el. vindu * El. takluke * Sentralås (?) Planer for bilen: * Den skal poleres grundig. * Små antydninger til rust som må takes. * Muligens nye felger, alt etter økonomi. * Få fjernet det som er igjen av "320i" på koffertlokket. * Nye skilt. * Ny netting i framfanger. * + div. små tjafs Setter pris på konstruktiv kritikk! (Positiv, negativ.) Legger ut noen bilder: (Bilen var SKITTEN!!) FLERE BILDER KOMMER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Gratulerer med ny fin bil. Pass på lappen nå da......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Lekker bil det der Større felger, noe alla bbs / alpina og den er akkurat slik jeg ville ha hatt en E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Gratulerer med flott bil (må bare si det, ettersom den er nesten helt lik min) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Gratulerer! Tenker det blir din første i en lang rekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Gratulere med ein fin bil og fersk lapp igjen. Mangler bare kanalskjørt på den så blir den veldig bra, noen større felger hadde vel også gjort seg. Ellers så liker eg bilen din godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Hvor kjøpte du denne? En i flekkefjord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Bra at den forrige eieren har gjort alle de gode tingene mot bmwen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Bra at den forrige eieren har gjort alle de gode tingene mot bmwen.. bortsett fra å ta en motorvask i ny og ne gratulerer med fin e36 btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Gratukerer... Men jeg har villa fjernet vingen og fått på noe større hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet August 25, 2006 Forfatter Share Skrevet August 25, 2006 Takke for alle svar! Joda, får håpe større felger kommer etter hvert... Platepratar: Vi får håpe jeg kommer over noen kanalskjørt ja! Christopher: Bilen er kjøpt på Valderøya, ved Ålesund. (Hvor jeg bor.) TEM: Vingen er kommet for å bli! ;p Arlid G.: Skal nok få tatt en grundig motorvask når jeg kommer hjem. Men synd det ikke ble din bil jeg kjøpte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Hvor kjøpte du denne? En i flekkefjord? er den kjøpt i flekkefjord så er den vel rimelig hard tatt i ræva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 gratulere med ny bil! Eneste som ikke var pent var vingen. Ellers var bilen pen å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Fikk du den så fort igjen? Hadde du ikke prøvetid da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Ser ut som en pen E36 det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå