Gå til innhold

Hvordan få opp baksetet og sigarett tenneren i min E34?

Anderslien
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan jeg skal få tatt opp baksetene bak. Batteriet mitt sitter der, så jeg har lyst til å se på det, men jeg får ikke opp baksetene. Har tatt av et sånn deksel og skrudd opp en skrue der, men de sitter fortsatt fast i noe, men jeg vet ikke hva eller hvordan jeg får opp dette. Noen som vet det?

Også skal jeg bytte ut det "etuiet" som sigarett tenneren sitter i og som varmer den opp, men jeg får det ikke ut, så trenger hjelp til hvordan jeg gjør det også, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et liknende problem på E30. Skulle ha ut baksetet med hodestøtter fra en E30 på skroten. Jeg dro og dytta såpass at bakruta knuste da grepet glapp. Ikke sterk nok? Tviler STERKT på at det var problemet ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et liknende problem på E30. Skulle ha ut baksetet med hodestøtter fra en E30 på skroten. Jeg dro og dytta såpass at bakruta knuste da grepet glapp. Ikke sterk nok? Tviler STERKT på at det var problemet ..

Hva har DETTE med E34 og gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått det opp nå. Jeg tørte ikke å ta i så mye første gangen, fordi jeg er så redd for bilen og at ting skal bli ødelagt, men jeg tok i litt nå og da smatt setet opp ganske greit. Har kun problemer med den sigarett tenneren jeg nå som jeg ikke får ut. Altså det den sitter nedi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det sigarett tenneren bak?

jelpoole:

har du ikke slikt "skipose" hull? hvis du har slik sete som jeg har, som ikke er nedfellbart. så sitter det 4plast muttere. 2 helt nederst mot dørene og 2 midt på setet i det skipose hullet. men i o m du ikke har dette skipose hullet. så er jeg litt skeptisk. hmm.. av ren interesse.. har du bilde av baksetet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det sigarett tenneren bak?

jelpoole:

har du ikke slikt "skipose" hull? hvis du har slik sete som jeg har, som ikke er nedfellbart. så sitter det 4plast muttere. 2 helt nederst mot dørene og 2 midt på setet i det skipose hullet. men i o m du ikke har dette skipose hullet. så er jeg litt skeptisk. hmm.. av ren interesse.. har du bilde av baksetet ditt?

Som jeg skrev i posten her, så har jeg fått opp baksetet nå. Har sånn skipose hull ja, men jeg trengte ikke å løsne noe. Måtte bare dra det rett opp.

Sigarett tenneren foran jeg har problemer med. I den askebeger skuffen du drar ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha sigarett tenneren ut av askebegeret?

Ja, den som sigarett tenneren sitter nedi liksom, fordi jeg skal bytte ut hele greia der. Eller vet du kanskje hvor jeg kan få kjøpt en original sigarett tenner som går rett nedi den originale der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...