Psyfoon Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Har fått tak i brukt computer (den store) til min E34, og lurer på hvordan man får ut den gamle?? Ser også at det er 2 hull i den nye computeren, ett på hver side av displayet og regner med at det skal sitte pærer i disse. Da er vel disse pærene med holdere festet inne i dashbordet, så det er bare å ta de av den gamle og sette de inn i den nye vel? Er også klar over at jeg egentlig må bytte rammen pga. at den store er større, men satser på at det går greit å kutte litt i plasten bak på rammen. Noen som har gjort dette? Takknemlig for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Tror det skal gå greit det, men er ikke huller like stort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 hullene er like store.. det er kun forskjell på dybden.. Pærene kjøper du likegreit nye.. koster 4-5kr stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 hva mener dere med den computeren?? noen jeg kan få kjøpt meg? kan ikke si jeg kjenner igjen den på bildet... ere der tempen står? sikkert et jævli dumt spm men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet August 25, 2006 Forfatter Share Skrevet August 25, 2006 hva mener dere med den computeren?? noen jeg kan få kjøpt meg? kan ikke si jeg kjenner igjen den på bildet... ere der tempen står? sikkert et jævli dumt spm men:) Den skal stå der klokka di står, rett ved radioen.. Ja, du kan kjøpe og montere en slik HVIS du sjekker bak den som allerede er montert i bilen og ser om du har ca. 20 ledninger tilkoblet til kontakten. Har du det, ligger det ferdig opplagt for den store kjørekomputeren. Har du bare 3-7 ledninger, er det omtrent umulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet August 25, 2006 Forfatter Share Skrevet August 25, 2006 Ja, hullene er like store. Er det kun pærer som skal inn i disse hullene da? Uten sokkel av noen form? Og ingen lokk bak? Hvordan får jeg ut den gamle komputeren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Halla! Gå inn på autopower.se klikk på forum og 5-serien. Søk innlegg, skriv OBC eller färddator. Les og lær LYKKE TIL Mvh ///Paul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Vet at du må ut med stereoen for å komme til en spak bak OBC'n for å vippe den ut. Som du skriver så må du skjære til ramma i bakkant for å få den store OBC'n inn. Alternativt kjøpe en ramme som passer... Jeg har gjort dette selv, er egentlig en enkel operasjon. Bytte pærer gjør du enklest med å bruke en nebbtang (eller bred pinsett) for å holde pæreholderen (og vri). Du får kjøpt pærer på alle bilrekvisitabutikker billig. Du bytter hele pæra, dvs. pære&holder. Håper dette hjelper... ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 En sånn en må jeg ha... noen som har en til overs??? takk for svaret psyfoon:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå