sammigun Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 Hei. Neida, det ligger her enda. Holdes ikke lenger av, det er første mann med oppgjøret som nå teller....
chil Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Hvor mye får jeg front+bak(uten henger feste) for hvis jeg henter det hjemme hos deg i helga? jeg bor i kristiansand
sammigun Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 Du skal få det for 2300,- under forutsetning at du kommer i helga, som du sier...
chil Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 sorry det er nok alt for dyrt. Hadde det vært pent kunne vi snakka en slik pris... lykke til
sammigun Skrevet September 29, 2006 Forfatter Skrevet September 29, 2006 Hva vil du gi da? Hadde det vært strøkent, hadde det kostet iallefall dobbelt. Er du klar over hva du må ut med dersom du går og bestiller nytt på Bavaria?
MeSs Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 sorry det er nok alt for dyrt. Hadde det vært pent kunne vi snakka en slik pris...lykke til Vet tydligvis ikke hva du snakker om du Bumper opp denne for deg sammigun
sammigun Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2006 1500kr kunne jeg gitt, må jo lakkeres osv Det var jo ett noe tynt argument ifølge med ett noe lavt bud..... Slik plastikk pleier jo ikke å komme ferdig lakka nytt heller, det er jo ikke noe rabatt på det av den grunn.... Men folkens.... Vinterbilen min ble solgt her om dagen, så nå har jeg ikke engang en bil å sette denne stylinga på. Front, hekk og koffertspoiler samlet går til førstemann som kommer på døra mi med 2500 nkr.... Og denne prisen er ikke diskuterbar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå