Joatle Skrevet August 24, 2006 Skrevet August 24, 2006 Hei, har endelig fått kjøpt meg en BMW igjen, 91 mod 520i 24V Første jeg gjorde var å få satt inn anlegg i bilen, alt funket bra men da kvelden kom så funket ikke fjernlys lenger.. Sjekket over sikringer(alt står på tysk så jeg sjekket bare alle) og ingen av de var gått.. Kan det være et relè eller noe sånn? Eller kan det være noe annet? Og ja, fjernlys funket før jeg starta å sette inn anlegg.. På forhånd takk
ronnie Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 Du får prøve å "tyv-koble" reléene som ligger der ved sikringene og se om et av de styrer langlysa.. regner med et av de gjør det. Ville jo tro at det var der problemet lå...
Joatle Skrevet August 25, 2006 Forfatter Skrevet August 25, 2006 Ja jo, vil jo tro et av de styrer fjernlys.. men vilket? gjør ikke noe utslag i relèene når jeg slår på fjernlys.. Så er vel bare det som er gåent.. Regner ikke med begge pærene går på samme tid
Bjørn 320 Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 Ja jo, vil jo tro et av de styrer fjernlys.. men vilket? gjør ikke noe utslag i relèene når jeg slår på fjernlys.. Så er vel bare det som er gåent.. Regner ikke med begge pærene går på samme tid Kan jo f.eks vere hendelen som skal gi spenning til reléet som er kaputt og...eg ville i det minste ha sjekka at reléet fekk spenning før eg skifta det
Morbus Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 HVis dette skjedde som en konsekvens av at du installerte anlegg, så ville jeg begynt å leite der jeg.
kvalaracing Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 eller sjekke boksen under panseret. husker ikke navnet nå men lyskontroller eller noe sånn. endte opp med bare parklys på min men med litt lodding så ble den god som ny.
Joatle Skrevet September 1, 2006 Forfatter Skrevet September 1, 2006 de starta å funke igjen av seg selv etterhvert Noen som har en oversikt over hva de forskjeldige relèene er til? Kunne vært greit å ha noen ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå