DarkTower Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Ja, nå er nymotoren på vei og Ole fra Bilbyggeriet skal hjelpe til med monteringen. Så drar nedover til tr.heim på mandagen for motorbytte samt inntak av uante mengder øl
DarkTower Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Sånn! Nå har motorbyttet begynt MEN! Jeg kommer meg ikke på dette treffet heller Faen og!!! Får slå hardt tilbake neste år! Hihi! Ole koser seg Tomt, men plass til M3 nå
Widejuggao Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 hm.. litt trekk siden det ikke var lakkert i motor rommet me det fixer du vell nå når motoren er ute?
DarkTower Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Veit! Nei, har ingen planer om å lakkere der nå. Nei, gidder ikke vaske å styre der nå... Det har jeg ikke tid til nå heller. Men kanskje en eller annen gang i fremtiden... Who knows
DarkTower Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Her kommer noen flere bilder etter en vellykket transplantasjon Eneste er at clutchen er litt fucked, men det skal jeg årdne så for jeg kommer meg hjem... Ferdig! Kom å tørk Og alt i sin helhet Åsså litt bling bling
Ole@Automote Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Bilbyggeriet har ytt litt service, lakkert framfanger (etter att noen kjørte på den mens den sto parkert!! ) Skifta motor pluss en fæst
Gunnar Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Tøff bil, men skuffende at den er BLÅ og griseskitten i motorrommet! Selv spraybokslakkering hadde vært bedre enn at den var blå. Dekaltrimmingen er heller ikke helt i min gate..
Spiritus Sancti Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Bilen hadde vært jævla rå hadde du hatt mtech styling=) Men smak og behag..
Ole@Automote Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Tøff bil, men skuffende at den er BLÅ og griseskitten i motorrommet! Selv spraybokslakkering hadde vært bedre enn at den var blå.Dekaltrimmingen er heller ikke helt i min gate.. Er en smule skitten i motor rom ja, men det blir vell en motorvask etter hvert her. Dekal trimming? det er satt inn en S50/B30US Er faktisk litt usikker på om den kalles S eller M før 50 er vell i realiteten en oppjassa 2,8 liter men etter å ha prøvd alle typer M3 så må jeg si att denne motoren overraska meg litt, går mye bedre enn jeg trodde
Azeton Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 De kalles vel M50.. Vet at kamakslingene passer over på 328 og om jeg ikke tar helt feil 325 også. Men det er 240 gamp! så det er ikke noe moped
Geir Anders Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Nei, den heter S50 på lik linje som her i Europa. Og ja, de 240hk funker faktisk ganske godt.
Gunnar Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Er en smule skitten i motor rom ja, men det blir vell en motorvask etter hvert her. Dekal trimming? det er satt inn en S50/B30US Er faktisk litt usikker på om den kalles S eller M før 50 er vell i realiteten en oppjassa 2,8 liter men etter å ha prøvd alle typer M3 så må jeg si att denne motoren overraska meg litt, går mye bedre enn jeg trodde Beklager! Trodde det bare var US M3-deksel på en vanlig M50-vanos. US-motorene er ikke akkurat vanlige her. Den heter faktisk S50B30US, men ser mer ut som en M50/M52 enn S50.
Ole@Automote Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 Lurer på om denne bilen er til salgs nå Går som ett olja lyn, er M3US motor med 240 hk pluss M3 kasse
vetu03 Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Hvor mye da? Ligger den ute noe sted?! Ble bra etter den ble fikset igjen, men dumt at den er blå i motor rommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå