Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå er nymotoren på vei og Ole fra Bilbyggeriet skal hjelpe til med monteringen. Så drar nedover til tr.heim på mandagen for motorbytte samt inntak av uante mengder øl :P

• 2 weeks later...
  • Svar 665
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sånn! Nå har motorbyttet begynt :P MEN! Jeg kommer meg ikke på dette treffet heller :( Faen og!!! Får slå hardt tilbake neste år!

Hihi! Ole koser seg :P

HPIM2610.jpg

Tomt, men plass til M3 nå :D

HPIM2611.jpg

Skrevet

Veit!

Nei, har ingen planer om å lakkere der nå. Nei, gidder ikke vaske å styre der nå... Det har jeg ikke tid til nå heller. Men kanskje en eller annen gang i fremtiden... Who knows

Skrevet

Her kommer noen flere bilder etter en vellykket transplantasjon :) Eneste er at clutchen er litt fucked, men det skal jeg årdne så for jeg kommer meg hjem...

Ferdig! Kom å tørk

HPIM2617.jpg

HPIM2619.jpg

Og alt i sin helhet :)

HPIM2620.jpg

HPIM2621.jpg

Åsså litt bling bling :D

HPIM2622.jpg

Skrevet

Tøff bil, men skuffende at den er BLÅ og griseskitten i motorrommet! Selv spraybokslakkering hadde vært bedre enn at den var blå.

Dekaltrimmingen er heller ikke helt i min gate.. ;)

Skrevet
Tøff bil, men skuffende at den er BLÅ og griseskitten i motorrommet! Selv spraybokslakkering hadde vært bedre enn at den var blå.

Dekaltrimmingen er heller ikke helt i min gate.. ;)

Er en smule skitten i motor rom ja, men det blir vell en motorvask etter hvert her.

Dekal trimming? det er satt inn en S50/B30US Er faktisk litt usikker på om den kalles S eller M før 50 er vell i realiteten en oppjassa 2,8 liter men etter å ha prøvd alle typer M3 så må jeg si att denne motoren overraska meg litt, går mye bedre enn jeg trodde 8)

Skrevet
Er en smule skitten i motor rom ja, men det blir vell en motorvask etter hvert her.

Dekal trimming? det er satt inn en S50/B30US Er faktisk litt usikker på om den kalles S eller M før 50 er vell i realiteten en oppjassa 2,8 liter men etter å ha prøvd alle typer M3 så må jeg si att denne motoren overraska meg litt, går mye bedre enn jeg trodde 8)

Beklager! Trodde det bare var US M3-deksel på en vanlig M50-vanos. US-motorene er ikke akkurat vanlige her.

Den heter faktisk S50B30US, men ser mer ut som en M50/M52 enn S50.

• 6 months later...
Skrevet

Hvor mye da?

Ligger den ute noe sted?!

Ble bra etter den ble fikset igjen, men dumt at den er blå i motor rommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...