Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 665
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
tar de timebetalt fra den dagen du leverte bilen for lakking?

dette må jo være tidenes dårligste reklame for AUTOMOTE da?

Hei vi bruker 3 mnd på å lakke en bil og den har ikke skiftete farge enda?

Må sies att Automote har sykt mye å gjøre og i tilegg så sluttet det en mann på feil tidspunkt. Lakkering tar tid det har jeg erfart gang på gang og det er ikke mange som er så rå til å lakke som Automote, derfor så bruker jeg dem, nesten ingen som har så god erfaring med lakkering av gatebiler og spessielle teknikker.

De gutta der kan lakk!! og det blir bestandig bra!!

Skrevet
tar de timebetalt fra den dagen du leverte bilen for lakking?

dette må jo være tidenes dårligste reklame for AUTOMOTE da?

Hei vi bruker 3 mnd på å lakke en bil og den har ikke skiftete farge enda?

Må sies att Automote har sykt mye å gjøre og i tilegg så sluttet det en mann på feil tidspunkt. Lakkering tar tid det har jeg erfart gang på gang og det er ikke mange som er så rå til å lakke som Automote, derfor så bruker jeg dem, nesten ingen som har så god erfaring med lakkering av gatebiler og spessielle teknikker.

De gutta der kan lakk!! og det blir bestandig bra!!

jeg har sett noen av di bilene som er lakka av AUTOMOTE og kan vel si meg enig i at det er verdt ventinga anyway 8)

Er jo ikke noe problem å lakke men skal det bli proft er det best å la de fagkyndige ta arbeide,er ikke bare bare få fin finish :shock:

Nå er vel automote et forholsvis lite firma oxo enda trur jeg?.!

Skrevet
Automote har feit lakkering, men fan kor lang tid det tar!!!

De er verd å vente på 8) Tiden man venter ¨på en bil er trosalt rimelig kort i forhold til forventet levealder på bilen etterpå 8)

Skrevet

Det er ikke vanlig att det tar så lang tid :( Men noen ganger så skjer det ting som jeg ikke er herre over og da kan sånt skje. Er ikke så mye rabatt å hente siden jeg selger denne bilen til tilnermet kost pris. Bilen er uansett oppe på lakk verkstedet nå og det er ett godt skritt på veien 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...