///MoePower Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Det er de tålmodige som er perfeksjonister Bedre med folk som har spesialisert seg på lakk og tuning og som har dette som "lidenskap" enn å sende til ett vanlig lakkverksted liksom. Jeg for min del bruker lang tid på ting for å få det nøye. Planen min er å spesialisere meg på motivlakkering og bli proff en gang. Men først skal jeg utdanne meg til karosserimekaniker, for har man begge fagene er man som regel godt ettertraktet og kan risikere å tjene penger som gress.. (dvs: Mere penger til prosjektene på fritida )
E46Hazey Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Tviler på at bruken av ordet "perfeksjonist" er noe annet enn en unnskyldning i dette tilfellet. Det er begrenset hvor lang tid det tar å lakkere en bil. Men hvis eier ikke bryr seg skal vel ikke noen andre gjøre det heller
318 Touring 04 Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 nei det må jeg si det må være tidenes mest tolmodige bil eier.... jeg hadde vært en stor pain in the ass for han som hadde bygget bilen for meg..
Rotty Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 ikke for å forsvare, men vi veit jo bare en side av saken sånn sett. dissa gutta kan jobben sin. er ganske beklagelig at det tar tid men som Autoart sier så er det flere variabler inn i bildet.. trenger ikke slakte de før alle fakta er på bordet Regner med at eier selv hadde tatt del i denne diskusjonen om lakk om han hadde villa det. Han har jo mulighet og få lakka andre plasser om det er de det står i.. Så sånn er no det
rel0ad Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 De er best på lakkering, da er det sånn... sikkert enormt mye å gjøre
DarkTower Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 hehe, ja automote har nok å holde fingrene i... men bilen skal forhåpentligvis under sprøyta i dag/mårra/søndagen... Hvis det da ikke blir enda flere 'delayer' Så etter det er det bare montering igjen
Rotty Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 hehe, ja automote har nok å holde fingrene i...men bilen skal forhåpentligvis under sprøyta i dag/mårra/søndagen... Hvis det da ikke blir enda flere 'delayer' Så etter det er det bare montering igjen hehe ønsker deg lykke til men må no få sagt at du er en meget tålmodig mann Gleder meg til å se resultater. regner med jeg kommer til å se bilen din pga besta bor ikke langt unna der automote holder til
DarkTower Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 Okey Men jeg bor ikke der.. Jeg bor på Rognan Men må skuffe dere med at nye bilder kommer ikke før jeg selv har sett bilen... (vil ikke se bilen på bilde for første gang) Så kan sikkert ta ei lita uke til før det kommer noen bilder...
TomasK Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Bare og la være og sjekke forumet da? Vi er jo "like" spent som deg:P hehe
DarkTower Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 hehe kan jo ikke la være å sjekke forumet når jeg vet at det er bilder der...
DarkTower Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 Nei, har nok ikke kommet noe lakk på den enda Begynner å bli litt sur på automote nå. Syns dem somler litt for mye!
Rotty Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 føler virkelig med deg nå, du bør få en bra reduksjon på pris pga tålmodigheta di synes jeg.. håper den blir ferdig snart vi gleder oss til bilder
Hylland Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 Den var jo komt opp på bukk og alt... Dette hadde eg klaga øve!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå