weheeE34 Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 gaasen og geir aasen kan kansje være en stor sannsynlighet, men dere bør ihvertall ungå å si det før dere kan bevise det 100%, er ikke bra og henge ut firma/personer slik på et forum uannsett, har lest innleggene hans, og det er seff ikke noe slikt en gjør DERSOM det er hans firma, men dette vet jeg i bunn og grunn ingenting om, derfor burde jeg egentlig holde munn... og det er det kansje diverse andre som også burde... har ikke hørt mye klaging i fra eiger av bilen, og det virker jo som bygger, eier og lakker har et fortsatt godt forhold, så dette skal vel ikke vi legge oss så mye opp i. synes vertfall at bilen ser rå ut, og ønsker lykke til videre til alle ledd:) håper du møter på gatebil treffene/bimmers treffene i fremtiden
Ole@Automote Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Skrevet Desember 4, 2006 gaasen og geir aasen kan kansje være en stor sannsynlighet, men dere bør ihvertall ungå å si det før dere kan bevise det 100%, er ikke bra og henge ut firma/personer slik på et forum uannsett, har lest innleggene hans, og det er seff ikke noe slikt en gjør DERSOM det er hans firma, men dette vet jeg i bunn og grunn ingenting om, derfor burde jeg egentlig holde munn... og det er det kansje diverse andre som også burde...har ikke hørt mye klaging i fra eiger av bilen, og det virker jo som bygger, eier og lakker har et fortsatt godt forhold, så dette skal vel ikke vi legge oss så mye opp i. synes vertfall at bilen ser rå ut, og ønsker lykke til videre til alle ledd:) håper du møter på gatebil treffene/bimmers treffene i fremtiden Meget fornuftig innlegg Jeg har ett godt forhold til Darktower. Og bilen blir ferdig bare synd det tar litt tid
E46Hazey Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Får jo håpe at du har den nye bilen klar til vårtreffet, for vi vet jo det at hvis du skal ha fet lakk så må man regne med at ting tar tid.
Widejuggao Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 hvis du ser på slutten av gaasen sitt inlegg så står det jo ______ Geir men en annen ting, hvem stiller opp på konkuranse med en bil og blir av bildet av max power osv når en bil ikke er ferdig?
Ole@Automote Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Skrevet Desember 4, 2006 Hehe bilen blir ferdig til vårtreffet helt sikkert Hvis ikke så skal jeg Sette inn en M3 motor uten diskusjon Må bare få sagt att G aasen ikke er inne i eierskapet på Automote og er på ingen måte ett talsrør for det firmaet Det skal sies att han er medeier i den automote caben. Som jeg syns er vanvittig tøff. Den er ikke helt ferdig enda mangler bare noe småtteri. Hvis det er noen som skal få pes for att bilen ikke er ferdig så ta meg for det Er jeg som styrer showet!
John H Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Nå vet ikke eg om geir aasen er medeier, eller bare ansatt. Men en ting skal vertfall være sikkert..og det er at Sivert Rolf Løvseth som startet Automote er en sinnsykt grei og real kar! Har kjøpt 2 biler hos Sivert og på innsats, pris og resultat var det INGENTING å si på! Etter erfaring så er vertfall Automote meget seriøse og leverer til avtalt tid. Nå var det vel en del komplikasjoner som oppsto slik at lakkeringen nå ble utsatt, dette var jo synd for eier av bil, men som sagt er det vel kun andre her på forumet som klager veldig over dette.. OG Automote er helt VERST når det gjelder lakking!!
DarkTower Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Ja, jeg har ingen tvil på at bilen ikke blir rå! For det blir den! Er vel bare å ringe max power eller.no hehe Neida, så rå blir den vel ikke... Menneh Ole. Hold bilen til etter vårtreffet Jeg vil ha M3 motor!
Ole@Automote Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Skrevet Desember 4, 2006 Ja, jeg har ingen tvil på at bilen ikke blir rå! For det blir den! Er vel bare å ringe max power eller.no hehe Neida, så rå blir den vel ikke...Menneh Ole. Hold bilen til etter vårtreffet Jeg vil ha M3 motor! Klart den skal i Max power Håper det blir uten M motor for det tåler ikke lommeboka mi Da får jeg heller putte inn den M5 motoren jeg har i garasjen Edit: aasen er en god kompis av både meg og Sivert For de som lurer
Rotty Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Hehe bilen blir ferdig til vårtreffet helt sikkert Hvis ikke så skal jeg Sette inn en M3 motor uten diskusjon Må bare få sagt att G aasen ikke er inne i eierskapet på Automote og er på ingen måte ett talsrør for det firmaet Det skal sies att han er medeier i den automote caben. Som jeg syns er vanvittig tøff. Den er ikke helt ferdig enda mangler bare noe småtteri. Hvis det er noen som skal få pes for att bilen ikke er ferdig så ta meg for det Er jeg som styrer showet! må si du er en furnuftig kar selv,hehe. jeg har trua på at bila bli sinnsykt bra. sikkert mange årsaker som ikke vi veit om. jeg har mine aner fra oppom vormstad så har sett mye av det som har blitt bygget rundt der. mye bra men mye rånete å hehe, selfølgelig ikke noe bedre andre plasser men orkdal e orkdal. håper dere får bila på veien snart, lakka så det kommer noen nye bilder her Vi trenger sårt noen oppdateringer for det blir spennende og se resultatet. Har jo litt forventnings press nå.
gaasen Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Har ikke på noen måte prøvd å skjule min identitet. Jeg heter Geir Aasen. Så er den diskusjonen lagt død. Jeg er ikke eier eller ansatt i automote, men Sivert som driver bedriften og som jeg har automotecabben sammen med gjør det og han er den kompisen jeg henger mest med for tiden. Og jeg er med å skrur en del på verkstedet. Har kjennskap til mesteparten av det som skjer på verkstedet og desverre blir jeg fort provosert når det kommer tåpelige innlegg uten å ha noen kjennskap til omgivelsene. Syns selvfølgelig karen skal få bilen sin og alle skulle gjerne hatt bilen sin på dagen. Men det er masse ting som spiller inn. Automote har bl.a. avtale med Svinsås auto og at de må ta masse av deres biler. (skader osv). Sivert har en del andre prosjekter med egne biler, cabben tar tid og det er kun 1 mann ansatt. Så det er masse som teller inn her. Men Ole vil ha lakkert bilen der og da blir det sånn. Det tar desverre tid. Tror det er en del på forumet her som har montert riegerfanger og satt på øyelokk og tror at det ikke tar lengre tid å gjøre dette enn å bygge om en bil fullstendig sånn som dette.. Jeg bemerker at jeg svarer fra min personlige mening og ikke automotes mening.
Ole@Automote Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Skrevet Desember 4, 2006 Har lovet eieren att jeg ikke skal legge ut bilder før han har sett bilen selv live Men bilder kommer vær du sikker og jeg har stor tro på att det blir bra Hvis ikke så får jeg sikkert gnidd det inn her på forumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå