BreitBau Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 21500,- SEK for metallic lakk. Da tar de alt, utvendig pluss dørbuer, bagasjelokk kanten er usikker på om de tar motorrom også. Sjekk forresten bildarkivet der de har bilder av prosjekt og arbeidsfremgang. Ser seriøse ut.
Kjell Rune Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 hmmm. glered meg til og c bilder av denne bilen jeg...
DarkTower Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 hehe, ja det er vi to om! men jeg gleder meg til å se den... og kjøre den... og ha den... og kjøre den... og kjøre den litt til...!
Ole@Automote Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Skrevet Desember 8, 2006 Og jeg vil levere den så fort som overhode mulig!!
Testpiloten Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 Og jeg vil levere den så fort som overhode mulig!! Jepp må nok henge meg på den! Har tatt for lang tid..Men den skal bli verd å vente på!
E46Hazey Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 ja skal bli gøy å se hvor verdt det var å vente på.
Kobar Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 hei du "darktower", ser du kommer fra ROGNAN! er det hvor di spiller inn på tv2?? "alt for rognan" ?? bare lurer.. heh
Testpiloten Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Når skal den være ferdig? Så fort overhodet mulig! Vi i Bilbyggeriet er i Sør Amerika til i januar så når vi kommer hjem s k a l den bli ferdig!
DarkTower Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 hei du "darktower", ser du kommer fra ROGNAN! er det hvor di spiller inn på tv2?? "alt for rognan" ??bare lurer.. heh Ja, det er nok det... Stakkars folk
D.C.V Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 hei du "darktower", ser du kommer fra ROGNAN! er det hvor di spiller inn på tv2?? "alt for rognan" ??bare lurer.. heh Ja, det er nok det... Stakkars folk Men "alt for rognan" så jo artig ut Gleder meg enormt til å se ferdig reultat det blir nok jævlig bra
Bøen Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 Helt vannvittig at ting skal ta sååå lang tid..... Men gleder meg til resultatet. Ser ut til og bli bra
gaasen Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 hehe ja de så jævla høye ut bakfra Er faktisk ingen som har bemerket det før.. Syns ikke de ser spesielt høye ut på bildet heller.. Menmen.. Er litt feil å si at bilen ikke har en "clean" look. Bilen har "shavea" dørhåndtak og listverk. Det er isåfall fargen som blir på en måte ett forstyrrende element...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå