Kjell Rune Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 jeg er glad det er forskjellig smak her i verden.. for jeg liker ikke den cabba noe særlig.. men strøkent er det sikkert. Er hver sin smak og behag hær i værden, liker sef. bilen selv. Forresten så har Sivert eid bilen du bruker som signaturbilde, nr. 2 som hadde den i norge. Solgte den til Bård Jønland som skal ha resten av æren for motoren og det vanvittig råe stuket som den fikk med 18 tommerne Vil påstå bilene har samme "stuket" Store valsa hjul med masse "stasj" Bare tatt litt vel lagt cabben kanskje.. Men JEG liker det. Ang shavea-ordet vet jeg det var ett svakt øyeblikk Kom ikke på hva shaved var i flertall.. Så forresten bilen som i utgangspunktet blir diskutert på denne tråden i dag. jepp i know.. jeg kjøpte den av bård og solkte den vidre til daniel vikås.
D.C.V Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Er det no nytt fra denne kanten da? nye datoer osv? gleder meg til å se ferdig produkt.
Testpiloten Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Jeg og Ole (autoart) som bygger bilen er på sjøen til 15 januar. Da skal den være ferdig lakkert og klar til montering slik at vi kan levere den asap til rognan
Testpiloten Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Åkei nå skjer det ting endelig.. Siste nytt. Bilen er lakkert innvendig. Tirsdag blir den maskert. Onsdag kommer det lakk på den! Har ikke sett den selv men kommentarer fra Sivert på Automote er at det er en heftig fargekombinasjon. Egner seg bra som showbil. Så jeg har iallfall veldige forhåpninger når jeg kommer hjem på mandag neste uke. Tirsdag begynner vi da forhåpentligvis å montere den! Da blir det eu godkjenning å 4 hjulskontroll og en tur til Rognan
D.C.V Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Ja, nå nærmer den store dagen seg Det skal bli morsom å se resultatet
Testpiloten Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Jaja... nå er bilen lakkert!! Har ikke sett den selv ennå men håper jeg kommer til å reagere noe sånt som sånn... inn døra.. ..-> ser bilen -> 10 sekunder senere-> nå sånt hehe Håper iallfall han som skal ha den blir fornøyd!! Bilder kommer selvsagt etter vært. Men vi vil levere den først
Rotty Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Ja da er det bare finne fram lupen å sjekke hehehe. men grattis DarkTower
BMWM Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 gratulerer! no venta vi i spenning på bilda her:P
DarkTower Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 Takker takker Gleder meg værre nå enn jeg gjorde når jeg var 7 år på julaften!!!
DarkTower Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 Nai, den 26... Dem skal montere bilen. Kjøre den gjennom en firhjulskontroll og eu godkjenne den først...
ReiRud Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 gleder oss til bilder!!! film "mottakelsen" av bilen da...hadde vært rått å se uttrykke når du ser bilen for første gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå