DarkTower Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Widejuggao: Nei, er nok andre som gjør jobben Neineinei... Kanke filme meg! :S Bilder kommer ikke før jeg har fått bilen... Eller kanskje til helga... Mulig jeg skal en tur nedover til tr.heim da... Så da blir jeg nok å stikke innom å sjekke ut bilen...
rel0ad Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Widejuggao: Nei, er nok andre som gjør jobben Neineinei... Kanke filme meg! :S Bilder kommer ikke før jeg har fått bilen... Eller kanskje til helga... Mulig jeg skal en tur nedover til tr.heim da... Så da blir jeg nok å stikke innom å sjekke ut bilen... Rognan i trøndelag? sånn ved åsen\skogn?
DarkTower Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Rognan i Nordland ja... Noen mil sør for Bodø
Ole@Automote Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 Fjærning av mangedobbel innlegg
Ole@Automote Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 Her er noen midlertidige bilder Og for ordenskyld så er ikke fangeren festa enda skal litt lenger bak og opp Eksos tutene skal ikke stikke så langt ut. mangler innerskinna så det går som fot i hanske
ollilur Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 oioi det bynne å bli bra:) sku ha fådd sedd m de fete felgan å det på
DarkTower Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Hehe! Klarte ikke å vente jeg Måtte ha bilder :D:D PS! Får nå gleder jeg meg ikke enda mere til bilen blir levert...!
Pauls1 Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 syke felger!!!! :whoa: regner med den blir å se på acr på sommertreffet ?
John H Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Bare en liten ting..skal du ikke ha sideskjørter? Ikke helt komfortabel med fargen, men så er det ikke eg som skal ha bilen heller, blir sikkert bra med felger og sollys
Ole@Automote Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 Det blir skjørt på bilen ja Og fargen er mye kulere i real life, ble veldig lilla/rosa på bilde men er knall tøff i virkeligheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå