Mirakulix Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Rå lakkering. Skulle det ikke vinge på denne?
DarkTower Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Joda, vinge blir det... Bakfangeren er bare klæsja på for bildet sin skyld... Ingen ting er ferdig enda... Det må enda monteres og tilpasses...
Toro Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 syns det blir litt jalla med sånn lakkering. men får håpe du blir fornøyd
dreaz Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 blir prikk lik bilen til søstra mi denne;) som er blå perlemor lakka sedan. 2x 5" dtm stusser på den da;) overkill harry med angleeyes carbonrutesenker osv hehe 18" m5 felger på den.
rel0ad Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 gleder meg til å se den ferdig satt ihop, pen bil blir d
albjorkl Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 hehe..så litt freaky ut med de stål felgene men når de felgene som skal være på blir montert er den nåkk fette rå!! bra igjennomført prosjekt!
Testpiloten Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Jeg syns farge kombinasjonen er dritbra! Og det blir nok litt flere lekre detaljer på denne bilen etter vært som den blir montert Driver å monterer nå iallfall. Tirsdag blir det eu kontroll og 4 hjuls justering. Gleder meg til å se slutt produktet jeg å nå
Ole@Automote Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Skrevet Januar 17, 2007 hehe..så litt freaky ut med de stål felgene men når de felgene som skal være på blir montert er den nåkk fette rå!! bra igjennomført prosjekt! Syns da felgene var rå jeg
_Mayhem_ Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 blir prikk lik bilen til søstra mi denne;) som er blå perlemor lakka sedan.2x 5" dtm stusser på den da;) overkill harry med angleeyes carbonrutesenker osv hehe 18" m5 felger på den. OT: regnr er **78965 på den? Sikkert gamlebilen min det da. Mauritius Perlemor blå?
DarkTower Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Ingen aning på hva reg.nr. er på bilen. Det får Ole svare på... Men han var nedi "gokk" og henta bilen... Husker ikke hvor...
_Mayhem_ Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Ingen aning på hva reg.nr. er på bilen. Det får Ole svare på... Men han var nedi "gokk" og henta bilen... Husker ikke hvor... mente dreaz jeg da. den bilen han snakka om. Gratulerer med skamrå bil DarkTower:)
MartinE39 Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Ja gratulerer med bilen:) Den blir nok sinnsyk når den er ferdig! Ser hvertfall meget bra ut foreløpig...
Testpiloten Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Ingen aning på hva reg.nr. er på bilen. Det får Ole svare på... Men han var nedi "gokk" og henta bilen... Husker ikke hvor... Han med regnr spm mente vel en annen bil i denne tråden.. Uansett vi driver og monterer hver dag! Jeg synes oppriktig den blir tøffere jo mer komplett den blir og synes den blir knall! Fikk på storhjula i dag nå å satt bilen på bakken så dette blir tøft! Gleder meg iallfall til å levere bilen og tror Bjørn blir veldig fornøyd med resultatet!
Ole@Automote Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 Må si att jeg er meget godt fornøyd med resultatet så langt Bilen blir skam rå Begynner å nærme seg ferdig utvendig nå, mangler bare skjørt, blinklys og øyelokk. Fant ut att de blinklysa vi hadde ikke passa, vi fant nemlig ut att vi skulle lakke frontlysa candy inni. Altså da ikke reflektoren men det rundt det ble tøft! og da passa krom blinklys dårlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå