Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 665
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Blei kult!

men er det lov til å lakke inni lyktene?

Mye ga du pr liter av candy lakken?

har jo ikke lakket reflektoren og orginal lyktene er jo svarte der jeg har lakket, disse var krom så det skulle ikke ha noe å si.

Hvor mye jeg betalte for literen aner jeg ikke men ca 3000kr for 32 oz :wink:

Skrevet

Ble tøff denne her,ikkje minst spesiell :crazy:

Skal hellakkere min til våren,men blir nok helsvart,mykje pga pris.

En ting eg lurte på,kjøpte meg Rieger sideskjørt ifjor sommer men har ikkje sett de på enda.Men merka idag når eg prøvde de på bilen at de var for høge,dvs at kanten går over dørkanten. Spørs om eg blir nødt å skjere av endel........scheisse :evil: .....kan det være feil eller er Rieger sine bare helt jalla. Passer ellers alså(lengde).

Skrevet
Ble tøff denne her,ikkje minst spesiell :crazy:

Skal hellakkere min til våren,men blir nok helsvart,mykje pga pris.

En ting eg lurte på,kjøpte meg Rieger sideskjørt ifjor sommer men har ikkje sett de på enda.Men merka idag når eg prøvde de på bilen at de var for høge,dvs at kanten går over dørkanten. Spørs om eg blir nødt å skjere av endel........scheisse :evil: .....kan det være feil eller er Rieger sine bare helt jalla. Passer ellers alså(lengde).

Stemmer at de gjør det... pass på når du monterer bare, så du får de så langt ned som mulig... gikk bra når jeg kjøpte sedan-skjørt til sedanen min i fjor... men når jeg fikk cab-skjørter til sedanen i år, og lakket før jeg testet de ble det litt annerledes... tok vinkelsliperen å slipte av en del av kanten...

Så sjekk før du lakkerer ihvertfall... om du ikke har gjort det alt da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...