Ole@Automote Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 Ble tøff denne her,ikkje minst spesiell Skal hellakkere min til våren,men blir nok helsvart,mykje pga pris. En ting eg lurte på,kjøpte meg Rieger sideskjørt ifjor sommer men har ikkje sett de på enda.Men merka idag når eg prøvde de på bilen at de var for høge,dvs at kanten går over dørkanten. Spørs om eg blir nødt å skjere av endel........scheisse .....kan det være feil eller er Rieger sine bare helt jalla. Passer ellers alså(lengde). Rieger skjørt passer som regel meget bra men du må være obs på att det er forskjellige skjørt til Sedan og Cab/coupe
Rotty Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 WoW Den her blir noe å kruze ned stripa på Rognan med. hehe begynner bli nå. ikke helt min farge men den er uten tvil ganske enestående
Rotty Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 hehe sitter å gleder meg til det skal dette inn masse deler for overhaling selv, men kan tenke meg at klumpen i magen din er myyyye større
E36Cab1 Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 Rieger skjørt passer som regel meget bra men du må være obs på att det er forskjellige skjørt til Sedan og Cab/coupe That I know,men det er jo pga antall dører. Desse er jo like høge heile veien og passar ikkje til coupe/cab engang uten å måtte skjerast av i høgda u see....
Widejuggao Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 sikker på du ikke har prøvemontert skjørta for høyt oppe da? ser det er mangen som presser skjørta over den siste lille knekken FØR selve den gråe kanalen kommer...skal egentlig ligger rett under den knekken, men det ser bedre ut når skjørte ligger over den knekken.. så slipper du den der kant på kant på kant looken.
Ole@Automote Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 Da har du ikke rieger skjørt de er ikke like høye hele veien er skjært ut der dørene kommer
Ole@Automote Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 sikker på du ikke har prøvemontert skjørta for høyt oppe da? ser det er mangen som presser skjørta over den siste lille knekken FØR selve den gråe kanalen kommer...skal egentlig ligger rett under den knekken, men det ser bedre ut når skjørte ligger over den knekken..så slipper du den der kant på kant på kant looken. Rieger skjørta skal over den knekken Mens andre skal under
Widejuggao Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 stemmer..komm på det selv nå når du sa det me utskjæring til dørene
Ole@Automote Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 litt flere bilder Øvind i stor konsentrasjon
Kjell Rune Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 håper jg og kan si min mening da... fin farge, men for en lite pen bakfanger da........ lrs ble jo bilen pen den da..
Ole@Automote Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 Klart du kan si meningen din så lenge det er saklig Det er det som er så fint med styling den fremhever den personlige smaken Noen liker det andre ikke
Søreng Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 enig med mirakulix her.. Dette er den eneste fine uorginale bak-fangeren jeg har sett til nå ivertfall.. Må jo selvfølgelig ha quad eksos da! Synes den ble meget pen både her på dark-tower sin bil og på m3cabriolet sin blåe M3 cab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå