boost Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 fy fan ko feitt... detta var drit rått da.. du har lakkert rutene på denna no vel? nei må berre sei detta va rått.. trur eg må ta noen titusen lapper Xtra på leiligheten eg ska ha meg hehe.. detta var enormt also..
Ole@Automote Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Skrevet Januar 25, 2007 fy fan ko feitt...detta var drit rått da.. du har lakkert rutene på denna no vel? nei må berre sei detta va rått.. trur eg må ta noen titusen lapper Xtra på leiligheten eg ska ha meg hehe.. detta var enormt also.. Takker ja Bakruta er lakkert mens side rutene er sota med 3M film
boost Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 åå kvifor lakkerte du den? ekje det finast med lik film på bilen?
DarkTower Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Dette må vere en av de fineste E36'ene jeg har sett .Gratulerer DarkTower Mvh Takk! Hehe! Jeg er for trøtt til å skrive noe lengre tale enn det
-Anders- Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Ja, men kan man ikke skrive 1 innlegg om en ombygd bil, uten å nevne at det heller skulle vært M-stylet?Det er det jeg reagerer mest på. Nei det kan man ikke Bilen ble jævlig fin den, men E36 passer ikke sånn styling i mine øyne. Bakfangeren er jo totalt bort i skauen, frontfangeren går ann, skjørtene er det ikke så mye å si på! No offence darktower, bilen din er fin, men som sagt, må få ytre litt meninger her Grats!
DarkTower Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Alle har sine meninger Takk Gud for det!!! Ellers hadde det ikke vært mange (eller noen i det hele tatt) tøffe biler rundt om kring Jeg digger stylinga! Kunne gått for Seidl eller M-styling. Men i mine øyne blir ikke det noe særlig fordi "alle" har det... Ikke mange her til lands som har komplett lumma styling på bilen sin... Det er det jeg går etter + at jeg syns stylinga var rå
Ole@Automote Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Skrevet Januar 25, 2007 åå kvifor lakkerte du den? ekje det finast med lik film på bilen? Fordi det er så ufattelig mye enklere å lakken den når man tar den ut Resultatet blir så mye bedre også. Siden det ikke er en rute man skal se så mye igjennom så går det greit
viper Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 kjempe flott bil du har fått:) liker det meste bortsett ifra fronten, skulle hatt m3 syntes jeg, men smaken er da som baken:p Hehehe, er det serriøst mulig? må absolutt ALT være m-stylet for dere? NEEI... viss du leser innlegget mitt en gang til sier jeg jo at jeg likte det meste bortsett ifra fronten!
boost Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 hehe eg først som svara da:) lekker bil.. når kommer eigaren å henta den:) henta den vel på henger da? mykje kosta frontlyktene?
Testpiloten Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Vi har vel planlagt å kjøre den til Rognan. Enten det eller hurtigruta oppover.. Det beste hadde selvsagt vært å parkert den til sommeren men skjønner det er en eier som er litt ivrig nå Hella Xenon Angel Eyes koster 11.737,50 kr hos GSbildeler.
Ole@Automote Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Skrevet Januar 25, 2007 Front lyktene kosta ca 11500kr det er hella xenon som er lakkert candy inni Høhøhø det ble ett dobbelt svar
Ca///e Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Er støtfangere foran og bak tilpasset ordentlig nå? Synes frontfangeren hadde litt stor glippe, og at bakfangeren ikke er helt som den skal på venstre side... Uansett, så er dette et imponerende bygg. Ikke noe for meg, men rått ble det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå