Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 665
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

imponerende bygg.. Meget pent som jeg også har sagt tidliger :D

Tipper eier er fornøyd ja :P

Men kan jeg spørre hva dere har betalt for fullt skinninteriør? Begynner å bli sugen på dette til min bil også :P

Skrevet
imponerende bygg.. Meget pent som jeg også har sagt tidliger :D

Tipper eier er fornøyd ja :P

Men kan jeg spørre hva dere har betalt for fullt skinninteriør? Begynner å bli sugen på dette til min bil også :P

Søk på finn.no der er det en kar som selger M3 stoler med skinn om de ikke er solgt enda.

Det tok sin tid å få bilen :) men det var vel vært å vente på?

Grattis!!!

Skrevet

Fargen å bilen var helt konge, eneste som ødela kjempe mye var lakkeringen inni lyktene og frontfangeren. Frontfageren så ut som en kjempe stor orginal bmw fanger. :P

Skrevet
Er støtfangere foran og bak tilpasset ordentlig nå? Synes frontfangeren hadde litt stor glippe, og at bakfangeren ikke er helt som den skal på venstre side...

Uansett, så er dette et imponerende bygg. Ikke noe for meg, men rått ble det :)

Har jobba lenge med de fangerene, men Lumma er så omtenksomme att de gjør alt for att monteringa skal bli enkel, det inne bærer att fangerene blir litt låst i posisjon, jeg har justert på ørene på begge sider foran og bak men nesten uansett hva jeg gjør så blir det litt galt, hele framfangeren skulle vært 5 mm opp og ene hjørne på bakfangeren er litt lang nede. Dette er ting som kommer godt fram på bilde men i virkeligheten så synes det nesten ikke. Er liksom ikke det første man fokuserer på når man ser den 8)

Skrevet
Dette er en av de bedre sakene som er kommet fra autoart/Bilbyggeriet. Er alt arbeidet gjort hos Sivert?

Allt arbeid er utført av Bilbyggeriet. Planlegging, innkjøp, montering, tilpassing, valg av lakktyper, hvordan skillet skal bli. Lakkering er etter Bilbyggeriets hode og utført av Automote 8) Som jeg førøvrig har kjent siden barneskolen :lol:

Skrevet

Allt arbeid er utført av Bilbyggeriet. Planlegging, innkjøp, montering, tilpassing, valg av lakktyper, hvordan skillet skal bli. Lakkering er etter Bilbyggeriets hode og utført av Automote 8) Som jeg førøvrig har kjent siden barneskolen :lol:

Fikk motorsykkelen lakkert der for 2 år siden. Kjenner lakkerer godt.

Han vet å svinge airbrushen...

OT:

Sykkelen er en av 2stk. i Norge, totalt 500 bygd. Trollheimen rundt i år da? ;-)

2939_bike.jpg

2941_bike2.jpg

Skrevet
Ahh! Endelig er bilen miiiiin!!! :D

Å du jevlar for en bil!!! STORFORNØYD!!!

Tviler ikke et sekund!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den er jo helt skamrå :headbang:

Å for en jævels grom lyd, hærregud :-({|=

Jeg har til opplysning polert opp skinnet 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...