mOMOe Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 bare droppa den j"#§% japsevinga så hadde bilen vært knalltøff spør du meg.. er ikke så fan av lambodører men, kanskje hatt noen selvmordsdører istede. En ting skal jeg love deg att selvmordsdører det monterer ikke jeg!!! Det er nok arbeid med de #"#¤¤&/& Lambo dørene hehe sjønner
Endre87 Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Ikke for å skuffe, men selmordsdører har sett noe teit ut på en 2 dørs E36
klebefix Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Ikke for å skuffe, men selmordsdører har sett noe teit ut på en 2 dørs E36 Enig, det gjør lambo dører og.La di være som dei er
Widejuggao Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 kan dere si meg hvordan erfaringer dere har me candy lakk og fallming av lakken?
Testpiloten Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Dette er nok første bilen jeg er med på som er lakkert i Candy farge.. Angående falming av lakk så spørs vel det litt på kvaliteten på arbeidet som er gjort og behandlingen / påpassing bilen får etterpå. Er det lagt på klarlakk og den blir påpasset så skulle vel ikke lakken falme noe særlig...
rel0ad Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Nei, jeg har nettop kjøpt en e30 cab som automote lakket i 2004 trur jeg, den er like fin den dagen i dag..
Testpiloten Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Er det den røde med butterfly dører? Orange / sølv farge?
rel0ad Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 det stemmer, tørr ikke lage prosjekt tråd her, er for mange i Orginal politiet:P hehe
Stianbim Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Må jo si du har truffet bra med fargekontrasten og felger.Ser dritbra ut
bmwdude Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Liker veldig godt denne bilen her må jeg si, ser veldig bra ut og at jeg er helt enig med fargekontrasten og felgene, jeg liker allt på bilen bortsett fra at jeg ikke er helt glad i denn fronten. jeg skal sprøyte lignene detaljer i morgen på noen bil deler Lykke til videre, forventer å se deg på gatebil.07 :)
D.C.V Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Synes og at alt ser rett å passer god Det eneste jeg ikke liker er at det ikke er jeg som eier den
Trulsen Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 RS4 netting? Kan ikke ha sølvnetting på denne bilen... Blir bare teit. Må være svart! Grå nei? Her er RS4 nettingen:
DarkTower Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Aha... Den store ja Næ, trur ikke den blir å passe jeg... Er liksom ikke nok åpenrom til at slik stor netting blir å passe noe særlig... Syns nå jeg i værtfall... bmwdude: skal nok det ja... så lenge pengboka er enig
raymotor Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 er ikke senter i felga lakka i lik farge som overdelen..? synes de ser litt "matt" ut iforhold. men bilder er bilder. utrolig fet bil, men ikke helt min stil da;p
klebefix Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 RS4 netting? Kan ikke ha sølvnetting på denne bilen... Blir bare teit. Må være svart! Grå nei? Her er RS4 nettingen: Hønsenetting det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå