Betakaroten Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 Det var leit Likevel, må si det at det er vel ikke spesielt lurt å ratte rundt på vintern med en slik bil.. Hadde vel vært best å ha en vinterbil frem til sommern kommer.. Menmen det gikk vel bra med de som kjørte? Metall og plast kan fikses opp igjen det
oddgeir86 Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 Må være surt...men hadde jo kansje lønt seg å brukt en sommerbil kun på sommeren ja.. :?Men sant det,bra det ikke ble personskader værtfaill,det er viktigst.
DarkTower Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 Bilen blir fiksa den Ikke vær redd! Jepp... Til neste vinter blir jeg nok å kjøre rundt i en annen bmw enn denne... Men jeg personlig syns hele greia var litt artig og tar det med godt humør
erlend_p Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 kan seff se humoren i det, men det er siden det ikke er min bil. Men hvis det hadde vært min bil hadde blitt en del søvnøse netter. Men alle har sin måte å takle ting på, kanskje din måte ikke er så dum? Men men, håper du får orden på bilen asap da, slik at det kan bli en fin sommer på deg også.
Muren Motorsport Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 ja driter man penger å ikke verdsetter tinga sine så er vell slikt artig....
Viko Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 ja driter man penger å ikke verdsetter tinga sine så er vell slikt artig.... Ja og tar det av egen lomme, slik at vi andre slipper betale for galskapen
Muren Motorsport Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 ja driter man penger å ikke verdsetter tinga sine så er vell slikt artig.... Ja og tar det av egen lomme, slik at vi andre slipper betale for galskapen ikke minst!
Ole@Automote Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Skrevet Mars 6, 2007 Hvis det er dyr forsikring dere snakker om nå så tror jeg forsikringssvindel er det som gjør att det eventuelt blir dyrt ikke reelle ulykker sånn som det her. Det er ingen med toppen i behold som kjører en sånn bil i autoværnet med vilje så jeg er helt sikker på att dette ikke er noen svindel Jeg håper opprettings verkstedet oppe i nord tar på seg rette jobben for jeg er litt lei av å jobbe på den bilen der Blir litt sånn når man holder på lenge nok med samme bilen Men hvis det trengs så ordner vi det, skal ikke holde på så lenge heller
|Andreas| Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 Oi, dette var kjipt. Håper alt blir like bra igjen
E36-M-Tech cab Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 hmm.. unnskyld meg, men må være litt tjukk i hue når man bruker en sånn bil på vinteren. har man en såpass pen bil så bør man ha råd til å ha en vinterbil oxo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå