Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis det er dyr forsikring dere snakker om nå så tror jeg forsikringssvindel er det som gjør att det eventuelt blir dyrt ikke reelle ulykker sånn som det her.

Det er ingen med toppen i behold som kjører en sånn bil i autoværnet med vilje så jeg er helt sikker på att dette ikke er noen svindel :wink:

Jeg håper opprettings verkstedet oppe i nord tar på seg rette jobben for jeg er litt lei av å jobbe på den bilen der 8) Blir litt sånn når man holder på lenge nok med samme bilen :wink:

Men hvis det trengs så ordner vi det, skal ikke holde på så lenge heller :lol:

ikke forsikringssvindel jeg tenker på nei.. Men generelt "uhell" med bmw'r Er vell ikke å stikke under en stol att bmw har høy ulykkeshistorikk.. å da er hver ulykke med på å dra opp forsikringssummen for den hverdagslige bmw pilot. Å når en fyr med en såpass dyrt ombygd bil ler av det hele blir JEG hvertfall litt provosert! betaler 1275 kroner for å forsikre min 84 volvo med 2,3,136 hk med delkasko. For tilsvarende bmw (520 84 mod) skal de ha litt over 5000,- folk blir verdensmester når de setter seg i en bmw.. å det straffer seg..

• Svar 665
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hmm.. unnskyld meg, men må være litt tjukk i hue når man bruker en sånn bil på vinteren. har man en såpass pen bil så bør man ha råd til å ha en vinterbil oxo :shock:

Jepp, og hvertfall ikke si at det var artig, hva i h...... er morsomt med å ødelegge en BMW? Bidra til økt forsikringspremie som nevn over her?

Skrevet

Oi! Såg først bildene nå, og det ser ikke bra ut!!

Er hele sida tatt også eller? Eller kun framme og bak?

Det der koster nesten mer enn det smaker vil eg tro..

Skrevet
Oi! Såg først bildene nå, og det ser ikke bra ut!!

Er hele sida tatt også eller? Eller kun framme og bak?

Det der koster nesten mer enn det smaker vil eg tro..

Bare framme og bak ja, nå har ikke jeg sett bilen men det kommer til å koste kroner det der ja :?

Men den var godt forsikra så det ordner seg nok.

Syns det er en bra egenskap å le av sånt jeg, hjelper lite å sette seg ned å grine også da :roll:

Skrevet

Muren Motorsport: Ro ned da mann!

Anders: Nei, dette er nok min 6 vinter med lappen og 5 av di med bakhjulstrekk...

Grunnen til hele ulykken var at det var +2 og jææævlig glatt på stedet... For å si det slik var jeg ikke alene om å dra i autovernet akkurat der den helga... Så vidt jeg vet var det 3 andre som gjordet det samme som meg...

Skrevet
Muren Motorsport: Ro ned da mann!

Anders: Nei, dette er nok min 6 vinter med lappen og 5 av di med bakhjulstrekk...

Grunnen til hele ulykken var at det var +2 og jææævlig glatt på stedet... For å si det slik var jeg ikke alene om å dra i autovernet akkurat der den helga... Så vidt jeg vet var det 3 andre som gjordet det samme som meg...

Anyway,går jo fortsatt an å køyre etter forholda....da slipper en dette her :roll:

Alle som kolliderer pga glatt føre har jo nettopp ikkje gjort dette,alså avpassa farten etter forholda,men likevel skylder de på at det var glatta som gjorde det....... :roll: ....... men kondolerer uansett!

Skrevet

Veldig trist sak synes jeg etter å ha brukt mange timer på bilen.

Men når det er sagt så er det nesten hver sin gang på å dra av veien.. det skjer før en aner det. Å mange steder er det veldig vekslende forhold om vinteren. Kan gå greit i første svingen men være svinglatt i neste. Så sikreste blir nok å ha en dårlig vinterbil som tåler en krasj :)

Men i avgiftsnorge er det jo ikke akkurat gratis å eie bil da.. 2 biler blir masse penger iallfall.

Håper ivertfall takstmannen er grei å gir positivt svar til at bimmern skal på veien igjen!

Skrevet
det stemmer, tørr ikke lage prosjekt tråd her, er for mange i Orginal politiet:P hehe

Syns du skal opprette prosjekttråd på cabben jeg..

Dritkul bil!!!

det kommer vel:)

Kan dere ikke legge ut bilder av skaden? så vi andre får se å? kjipe greier

Skrevet

Jepp. Som Øyvind sier så er det veldig skiftende forhold her... Var helt greit å kjøre bortsett i fra i den svingen det skjedde... Hadde jeg tenkt meg om hadde jeg selvfølgelig slakka litt av siden havet var rett på siden av. Men det gjorde jeg altså ikke. Men vær så snill å slutt å syt over det som har skjedd og ikke skjedd... Var egentlig litt i tvil om jeg skulle legge ut bildene, men valgte å gjøre det alikavel. Noe jeg kanskje ser nå at jeg ikke skulle gjort...

The Blue Pearl: Er bare glasset som er knust. Lyktehuset er helt intakt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...