DarkTower Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 Dem skulle bruke max 10 dager... Kommer på treff jeg!
DarkTower Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Hehe nei! Fangeren blir sendt oppover fra tyskland på fredagen. Så jeg får den ikke før sent i neste uke. Satans Lumma har flytta produksjonen til Polen å dem klarer ikke levere nok til etterspørselen av deler...! Pluss at den søte lille motoren jeg har er nesten vrak og jeg får ikke ny før noen dager før treffet. Så min deltagelse på årets første treff henger i en veldig tynn tråd
DarkTower Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Jepp! Den har det ikke lett... Og når jeg nå ser på kalenderen står den vel godt planta på verkstedet og får ny bakfanger samt litt lakk når treffet går av stabelen...
Vegard Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Kjipt da! Hadde vært tøft om "Rognan-Beemerene" ble stilt ut i lag. Litt stili i og med at vi i utgangspunktet har så og si likeens bil, men senere dratt i hver sin retning med styling og lakk.
DarkTower Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Ja, nu har bilen vært på ferie i ei uke... Regna med å få den telbake på torsdagen vess dem ikke bi plaga med lakken
Endre87 Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 Ja, nu har bilen vært på ferie i ei uke... Regna med å få den telbake på torsdagen vess dem ikke bi plaga med lakken Kossn går det med bilen? Ferdig snart eller? Men er det noe stereo i bilen din da?
DarkTower Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 Ja, den blir ferdig på torsdagen hvis dem ikke får noen problemer med lakken... Joda, stereo har jeg. Men har ikke hatt tid til å gjort det noe fint enda...
DarkTower Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 Wohoo! I dag ska æ hent bilen Nu e det bærre motoren igjen...
DarkTower Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 Nei, den lever enda. Men det poffer, puster og smeller. Ganske irriterende! Åsså har jeg ikke full kraft siden minimum en sylinder ikke er i drift... Så hvis noen av dere har en motor liggende kjøper jeg den gjerne...
DarkTower Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 Blir det bilder? Bilder? Den er ikke noe forandra fra di bildene som allerede er her... Men kan alltids slenge opp noen bilder bare jeg finner kamraet. Har nettopp flytta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå