BreitBau Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Sier DU vegard.. Åpn opp panseret ditt så jeg får sjå igjen :D
Azeton Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Lurer på om denne bilen er til salgs nå Går som ett olja lyn, er M3US motor med 240 hk pluss M3 kasse Han har vel noen små planer om og selge bilen. Grei prisklasse
vetu03 Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Sier DU vegard.. Åpn opp panseret ditt så jeg får sjå igjen :D Haha, ja hvet min er blå der=D Men er ikke noe jeg syntes er fint på bilen:p Skulle gjerne lakkrt det jeg:p Hehe, kan jo ta en kjapp variant løsing:p Får ta en tur på RH og låne noen spraybokser:p HAHA!
Infinity Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Drasser denne tråden opp igjen, da jeg har kjøpt den nå nylig.. Nå er den hvit med svart tak.. Er det dere hos automote som har lakket den nå siste gangen også? Har drassa av all den "ekle" plasten og kjøpt nytt og lakket, men er ikke noe fornøyd med fargelikheten.. Dessuten er det rustbobler osv etter noe dårlig jobb i hjulbuene bak.. Så det må lakkes opp igjen.. Rart det ikke er blitt likt etter at de scannet tanklokket for fargen.. Så.. lurær på om det er noen hos Automote evt. andre som har noe form for lakk kode..?
Ole@Automote Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Siste lakkering ble ikke gjort hos Automote nei. Aner ikke hvor den ble lakkert.
Infinity Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Oki, minns han sa det var automote, men da er det nok ikke det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå