-Sammy Skrevet Oktober 18, 2006 Skrevet Oktober 18, 2006 Pent dette Tøfft med lsd. Hva koster candy-lakken pr liter ? Skal sideskjørtene vere av Lumma de og eller ? Blir det ombygging av panseret ? Hvordan la du opp eksosen, ble det et rør i hver potte eller? Har samme stylingen selv, ble også forundret over hvor mye fronten bygget nedover OT: min
DarkTower Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 Lumma sideskjørt og ja Rør i hver potte... Blir vel ikke ombygging av panseret i denne omgang... (så hvidt jeg veit i hvertfall) Fronten bygger ikke noe lenger ned enn din. Er bare det at den er senket myyye mere en din på det bilde der... Den skal heves litt før jeg overtar den. Bor jo i norge Dekket går langt innenfor hjulbuen... Men peeeen bil du har? Hvor i landet ruller den?
Rotty Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 Hey hey hva skjer her a? ferdig lakka enda. venter i spenning på oppdatering
DarkTower Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 Blir ikke lakkert før tidligst neste uke. (23/10/06)
Rotty Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 Blir ikke lakkert før tidligst neste uke. (23/10/06) kuult, sleng ut bilder så fort du kan da, va morro og følge med på denne Bli en liten råtass dette.
DarkTower Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 Den blir kjørt til lakkereren den 25/10/06
Rotty Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 Den blir kjørt til lakkereren den 25/10/06 hehe kjenner den følelsen, bli vel noen laange dager med venting,forventning,spenning og sommerfugler i magen
-Sammy Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 Lumma sideskjørt og ja Rør i hver potte... Blir vel ikke ombygging av panseret i denne omgang... (så hvidt jeg veit i hvertfall) Fronten bygger ikke noe lenger ned enn din. Er bare det at den er senket myyye mere en din på det bilde der... Den skal heves litt før jeg overtar den. Bor jo i norge Dekket går langt innenfor hjulbuen... Men peeeen bil du har? Hvor i landet ruller den? Takker Jeg holder til i Møre og Romsdal. Min er senket 60/40 og klarerer bakken med rundt 4-5 cm Har KW inox v1 coilover som er stillt nær det hardeste så norske veier går greit. Eneste som var killer'n på undersiden av fronten min var "gate"-bil på rudskogen. Treffet der kunne like gjerne ha vert annonsert som traktortreff..
Rotty Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 5 dager sida lakkeringa nå!!! Vi vil se Hva skjer? BILDER
StrexX Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 det er de heftigste felga på E36 ever!! damn nice! fet bil ellers også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå