ropa Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Skikkelig spennende dette for oss som liker sånt Gleder meg å se den ferdig lakka, håper nu den personen som skal ha den hiver på angel eyes og fete baklys å...
DarkTower Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Det blir Hella Xenon Angeleyes lykter på bilen... Baklykter er jeg faktisk ikke sikker på hva dem slenger på...
andreas87 Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Det her har tatt veldig lang tid, hadde det vært jeg som hadde vært eieren så hadde jeg blitt forbanna ass! Men lambodørene dine er feite, liker de!
DarkTower Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Hva annet kan jeg gjøre enn å vente? Men en ting er sikkert jeg skal ikke lakkere flere ganger hos AutoMote uten at jeg har fått en bestemt dato for lakk og dem får dagbøter utover det...
andreas87 Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Hva annet kan jeg gjøre enn å vente? Men en ting er sikkert jeg skal ikke lakkere flere ganger hos AutoMote uten at jeg har fått en bestemt dato for lakk og dem får dagbøter utover det... Ja herregud! Jeg skjønner deg veldig godt, du tar det mere fint enn jeg ville gjort...
Vegard Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Vær så snill å IKKE sett lexuslykter bak på bilen!! Røde/hvite passer best etter min mening, og det finnes jo mange typer å velge imellom også! Greit å ha noe som skiller seg ut, men det kan fort bli på feil måte (les: lexus!)
Ole@Automote Skrevet November 4, 2006 Forfatter Skrevet November 4, 2006 haha Det blir ikke Lexus lykter Ellers så er bilen endelig levert lakkerern
Ole@Automote Skrevet November 4, 2006 Forfatter Skrevet November 4, 2006 Bilen har vært klar for lakkering i mange mnd nå, men hva skal man gjøre da Hadde jeg lakkert selv så hadde bilen vært ferdig for leeenge siden Jeg kunne ha brukt en annen lakkerer med dårligere resultat men mener det er bedre å vente på skikkelig lakkering fra folk som virkelig kan å lakke enn å gjøre det halvveis
Ole@Automote Skrevet November 5, 2006 Forfatter Skrevet November 5, 2006 mye kommer lakkeringen på da? Den kommer på mellom 30 og 40 tusen det er candy og svart/lilla med rifla stripe som skille
318 Touring 04 Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 tar de timebetalt fra den dagen du leverte bilen for lakking? dette må jo være tidenes dårligste reklame for AUTOMOTE da? Hei vi bruker 3 mnd på å lakke en bil og den har ikke skiftete farge enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå