Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 665
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skikkelig spennende dette for oss som liker sånt :D

Gleder meg å se den ferdig lakka, håper nu den personen som skal ha den hiver på angel eyes og fete baklys å...

Skrevet

Hva annet kan jeg gjøre enn å vente? Men en ting er sikkert jeg skal ikke lakkere flere ganger hos AutoMote uten at jeg har fått en bestemt dato for lakk og dem får dagbøter utover det...

Skrevet
Hva annet kan jeg gjøre enn å vente? Men en ting er sikkert jeg skal ikke lakkere flere ganger hos AutoMote uten at jeg har fått en bestemt dato for lakk og dem får dagbøter utover det...

Ja herregud! Jeg skjønner deg veldig godt, du tar det mere fint enn jeg ville gjort... ;)

Skrevet

Vær så snill å IKKE sett lexuslykter bak på bilen!! [-o<

Røde/hvite passer best etter min mening, og det finnes jo mange typer å velge imellom også!

Greit å ha noe som skiller seg ut, men det kan fort bli på feil måte (les: lexus!) :roll:

Skrevet

Bilen har vært klar for lakkering i mange mnd nå, men hva skal man gjøre da :( Hadde jeg lakkert selv så hadde bilen vært ferdig for leeenge siden 8)

Jeg kunne ha brukt en annen lakkerer med dårligere resultat men mener det er bedre å vente på skikkelig lakkering fra folk som virkelig kan å lakke enn å gjøre det halvveis 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...