Hylland Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Som overskrifta seie... Er det nokon her som køyre ein ST registrert E38 i Bergen?? Har sett bilen eit par gonger i det siste, og lurte på om det var nokon her på forumet som kjørte den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 er den senket og har dype kantfelger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 25, 2006 Forfatter Share Skrevet August 25, 2006 Trur ikkje det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Hvor har du sett den? Fyllingsdalen/Bergensområdet? Jeg vet hvem det kan være sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Hvor har du sett den? Fyllingsdalen/Bergensområdet? Jeg vet hvem det kan være sin Med eksos på hver side? svart? står en slik dag hamarschøldsvei tror eg...staves det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Fattern sin går i fyllingsdalen/bergensområdet, men den tror jeg er regga med V et eller annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 25, 2006 Forfatter Share Skrevet August 25, 2006 Har sett den på motorvegen mellom Åsane - byn... Er eksos på kvar side ja... Er litt usikker om det er ein eller to på kvar side! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 er det denne? isåfall en på bmwccn hordaland som eier den. dobbel eksos på hver side... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Parkerer ikke langt fra en som passer beskrivelsen, men den er bare i "strøket mitt" sporadisk... Ellers har jo jeg dobbel eksos, men den er godt skjult....enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Hvor har du sett den? Fyllingsdalen/Bergensområdet? Jeg vet hvem det kan være sin Med eksos på hver side? svart? står en slik dag hamarschøldsvei tror eg...staves det sånn Dag hammarskjøldsvei..... hvor da? bor i den gaten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Jeg vet hvem det er sin. Tror ikke jeg vil legge ut navn her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 Jeg vet hvem det er sin. Tror ikke jeg vil legge ut navn her.... Hva er vitsen med å legge inn innlegget da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Har du husket å ta pillene dine i dag? Slik at den som lurer kan sende en PM hvis han er interessert å komme i kontakt med eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Har du husket å ta pillene dine i dag? Slik at den som lurer kan sende en PM hvis han er interessert å komme i kontakt med eier. Er forøvrig mange fine 7 serier som går her i Bergen, men de fleste ser ut til å bli kjørt av litt eldre personer. Her er det håp om at de skal skifte til rulator og selge sin E38 billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå