RonnyE36 Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Noen andre som har hatt trøbbel med takluka på e36?!?! Av og til virker dan, av og til ikke!! Hva kan være feil?? Irriterende å måtte knøle med en umbrako for og sveive den opp og igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 hehe, takluka er et vanlig problem på E36, var det manuell du hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyE36 Skrevet August 25, 2006 Forfatter Share Skrevet August 25, 2006 nei, er nok elektrisk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 samma problem har eg:) ska kjøpe nytt rele eg.. har du sjekka i mørket om det lyser svakt i knappen å forsvinner å so kommer lyset sterkt tilbake? hehe det har eg... men no ere snart vinter so da treng du ikkje luke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Akkurat samme problemet jeg også...jeg bare klemmer litt ved på relet jeg så funker den 3 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 hvor ligger rele? det står tre rele på venstre sia.. der ved fotkvila.. der kanjse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 ligger et relet under dashbordet der med fotvileren, er vertfall det som er køddent med meg.. men luka mi funker mesteparten av tida heldigvis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Samme problemet hadde irritert meg et års tid. Fant ut at jeg skulle fikse det. Tok meg 5 min å plukke ut releet under rattet, åpne det, lodde det og montere på plass igjen. Har funket som en drøm siden:) På min bil var det en lodding i printplaten på et rele som var løsnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 ok.. ska sjekka det opp eg:) snurresprett ha du bilde av bilen din? såg jævla fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå