Bimmerlars Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 Noen som vet noe om eller har noe erfaring med KKK 27 turboen? Skal visst flowe for 500 gamp..
e30 tic Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 eg har en ny slik på min m20... den er vertfall ikke den som gir lade trykk tidligst, men tviler ikke på den drar i vei et stykke
Bimmerlars Skrevet August 25, 2006 Forfatter Skrevet August 25, 2006 eg har en ny slik på min m20... den er vertfall ikke den som gir lade trykk tidligst, men tviler ikke på den drar i vei et stykke Dersom den er sen på en M20, blir den vel litt vell sen på en M10 kanskje.. Er jo en relativt stor turbo så
e30 tic Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 eg har en ny slik på min m20... den er vertfall ikke den som gir lade trykk tidligst, men tviler ikke på den drar i vei et stykke Dersom den er sen på en M20, blir den vel litt vell sen på en M10 kanskje.. Er jo en relativt stor turbo så den er ganske så dryg ja hehe.. en t3 til eksempel blir veldig liten... eg driver å fårlaget ny blokk nå, kan gi deg et fornuftig svar når eg har fått den sammen, kjørte på en 2.3 på 1kg og det var slakt i starten, så sa det bang for å si det slik.. lurer du på den vifta til 4000kr eller??
Bimmerlars Skrevet August 26, 2006 Forfatter Skrevet August 26, 2006 eg har en ny slik på min m20... den er vertfall ikke den som gir lade trykk tidligst, men tviler ikke på den drar i vei et stykke Dersom den er sen på en M20, blir den vel litt vell sen på en M10 kanskje.. Er jo en relativt stor turbo så den er ganske så dryg ja hehe.. en t3 til eksempel blir veldig liten... eg driver å fårlaget ny blokk nå, kan gi deg et fornuftig svar når eg har fått den sammen, kjørte på en 2.3 på 1kg og det var slakt i starten, så sa det bang for å si det slik.. lurer du på den vifta til 4000kr eller?? Ja, hehe Vet du noe om den?
Muren Motorsport Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 er originalturbo til 745i så på en 4er på 1.8/2,0 liter er det vel litt voldsomt ja.
Bimmerlars Skrevet August 26, 2006 Forfatter Skrevet August 26, 2006 Såpass ja. Da blir nok ikke den turboen aktuell nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå