viper Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 ønsker å kjøpe bærebru venstre bak (318i) til en e36, det må sitte et bra lager i den og abs føleren må være med!
Mr_Sunde Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 Er det trommelbremser eller skiver på bilen din? Har en med trommelbremser liggende. Mangler fremre foring på svingarmen da jeg hadde powerflexforing der som jeg plukket over på nye bærebroen(Bygd om til skiver for to dager siden) Er ikke noe slakk i lageret som jeg kjenner til, men kan ikke garantere noe. Er litt slakk i øvre kule/foring, så den bør byttes. Har en bærebro for skiver liggende, men er usikker på om ABS føleren er intakt på den. Kan nå meg på tlf: 99 300 967 viss du er intr. Kan svare i tråden her også, men den får jeg ikke lest før på mandag.
viper Skrevet August 27, 2006 Forfatter Skrevet August 27, 2006 det er med tromler jeg skal ha ja... hvor mye skal du eventuelt ha for brua? er det med abs-føler?
Mr_Sunde Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Det er ABS føler på den med trommelbremser. Kan selge den for 500,- + frakt Det er bærearm med tromler og bremsebånd, men uten fremre foring.
viper Skrevet August 27, 2006 Forfatter Skrevet August 27, 2006 okai, men jeg avventer litt så hører du ifra meg om ca en ukes tid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå