Superbeetle Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 Kjøpt meg en brukt leppe av en her på forumet i dag, og lurte på om noen hadde noe erfaring med montering av denne.. Det ser ut til at jeg må skjære ut et stykke av orginalfangeren ca der hvor alpina logoen sitter. Noen som har montert en slik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superbeetle Posted August 27, 2006 Author Share Posted August 27, 2006 Ingen...? hm....får bare gi det et forsøk da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Platepratar Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Er dette til fangeren bak? I såfall skal det ikke være nødvendig med noen kniv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boost Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 eg har alpina fangar.. ska ikkje kappe noe!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superbeetle Posted August 27, 2006 Author Share Posted August 27, 2006 eg har alpina fangar..ska ikkje kappe noe!! Er foran.. Er en kant i overkant av leppen som jeg mener skal ligge inn der hvor "rillene" i fangeren er. Hvis denne kanten dyttes inn der så får jeg ikke leppen til å ligge inn til resten av fangeren da området hvor det står alpina presser imot fangeren og dytter ut leppen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts