Odde Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 Da har jeg akkurat kommet hjem fra premiere på filmen URO. Må si jeg var ganske spent på bilvalget i denne filmen. Storyen spinner rundt et narkotikamiljø i Oslo med en mørkhudet i en av hovedrollene. Sannsynligheten for at han hadde blitt utstyrt med en Bmw var jo egentlig ganske stor. Heldigvis bruker de i denne filmen Audier! A8 og A4 cab. Så vi slapp unna denne gang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Analex Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Hvorfor er det heldigvis? Jeg synes det er fett med bmw på film. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Fordi alle ser på BMW som en gangsterbil vell. Var glad selv at de ikke brukte BMW.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
a-olsen Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Da har jeg akkurat kommet hjem fra premiere på filmen URO. Må si jeg var ganske spent på bilvalget i denne filmen. Storyen spinner rundt et narkotikamiljø i Oslo med en mørkhudet i en av hovedrollene. Sannsynligheten for at han hadde blitt utstyrt med en Bmw var jo egentlig ganske stor. Heldigvis bruker de i denne filmen Audier! A8 og A4 cab. Så vi slapp unna denne gang! Var filmen bra da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwrasaren Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Hehe. Typisk at BMW er med i gangsterfilmer. Det alle "tøffingene" kjører rundt i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odde Posted August 27, 2006 Author Share Posted August 27, 2006 a-olsen: Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg synes om filmen. Den var i utgangspunktet bra, men på en annen måte så er jeg litt usikker... Jeg vet rett å slett ikke... hehe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
2mMy Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 bmw trenger vel kanskje ikke akkurat mer "gjeng faktor" nå.. syns dessverre noen av karakterene hang litt for mye igjen fra uno jeg da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odde Posted August 27, 2006 Author Share Posted August 27, 2006 Enig i det! Norge har desverre ikke så mange skuespillere som passer i den stilen der.. derfor blir det litt gjenbruk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedfelt Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Er vel ikke så rart at bmw ofte blir sett på som litt kebab og krim så flinke som media er til å nevne bmw i alle saker som omhandler noe annet en potitene til han kjell Link to comment Share on other sites More sharing options...
mowz Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 filmen var litt bra, men kanskje litt kjedelig og lang. men bra de ikke brukte BMW som utlendingbil. audi kan ta over den statusen for BMW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts