Bimmerlars Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Greit nok at de taper tid ( tid = penger), men hvor mange sekunder tar dette "arbeidet"? En mekaniker må bort fra det han driver med, poppe hooden på bilen din og finne frem ledningsstumpen og nullstille. Og tid er som sagt penger. Men skal være enig i at en såpass stor bedrfit som Tronrud bil, som har rævva full av penger kunne vært litt mer ålreite på det, i og med at de er et stor BMW selskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 nei, får det er sånn man driver butikk! Tilsammen tar dette kanskje en halvtime, selv om selve jobben tar ca et minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Er det samme pin (7) på min bil også?? Er vel en m43 motor på min tror jeg.. Nettopp kjøpt den så er ikke helt satt meg inn enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Ingen som vet?? Hjelp!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Mack10: http://www.bimmerfest.com/forums/archiv ... t-404.html Les denne tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 hva mener dere med 7? tok ikke den helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 Det er pin nr 7 i diagnosekontakten i motorrommet vi mener. E34.net har bilder osv... Hvis du ikke finner PM meg så skal jeg vise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monster11 Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 hvordan gjør jeg det på en 325 fra 88? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Monster 11: Bruker pin 7 her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Hei! Er det samme for min bil også E39 2000 modell?? (mener pin 7 og smeller den med (-). Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Se link jeg postet tidligere... (Den sier at du kan gjøre det og forklarer hvor du lokaliserer kontakten osv, da på engelsk) http://www.bimmerfest.com/forums/archiv ... t-404.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 http://www.tronrudbil.no/Ekke dette (var) hoved importøren av BMW til norge? Var vel Egil Stenshagen som var det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Holder det med kun en leding, eller må man ha noe instrument? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 Går greit med vanlig ledning... Litt enklere om det er krokodilleklemme i enden du setter på heisefeste el. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 men holder det bare å ta så vit bort til eller må man holde? er en e30 316 87mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå