Arimanni Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Gjelder for dei som er nevnt her. PS! Eg tar ikkje noko ansvar vist det ikkje går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 får det ikke til enda jeg.. Har prøvd på e36 320 og, e30 316. Men er den kontakta som kommer inni fra bilen ikke den fra motoren?. skal jeg sette fast ledningen og så vri om tenninga? eller skal jeg sette på tenninga og så koble på ledningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 Se bilde ARIMANNI har lagt ut, denne kontakten finner du i motorrommet med en stor plasthette skrudd på. Ta av plasthetta, sett en ende av ledn i nr 7,skru tenning på stilling 2, og sett den andre enden til et godt jordingspunkt..... Lykke til! PS! Får du det ikke til slik kan du få en kamerat til å vri på nøkkel og prøve litt forskjellig tidspunkt på jording.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 så det er ikke der el nette kommer fra motoren og møter det fra coupen?. den som sitter på torpedoveggen.?? ja hjem å prøve senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Det er altså snakk om denne svarte runde boksen ikke så langt fra batteriet? Hmm, hvor er oversikten over de forskjellige pinnene på hva som nullstiller hva? Og kan jeg bare bruke en vanlig prøvelampe? Det der inspectionlyset er snart nede på siste røde prikk. Har jo skifta olje på motor+filter og girkasse. Greit å nullstille kun det jeg har skifta og ikke alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå