Kenzuke Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Heh. den instrumentbelysningen min er et kapitell for seg selv her inne. Ikke akkurat mange som liker dem nei Men du kan jo knipse noen bilder av FJERNlysene dine. Så får jeg også sett hva jeg går glipp av Det så jo fint ut på bildet ihvertfall, men kan jo hende at jeg bare er så lei av den vanlige, røde til BMW at dine litt mere "ungdommelige" så pene ut Ikke vet jeg ;p Men nok om det.. Jeg skal ta bilde av kjøre- og langlys så hiver jeg dem inn her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Her fikk jeg noen bilder, men fant fort ut av at det blei ganske så svak fremstilling av hvor gode lys det er. Tror jeg tok bilde når det var _litt_ for mørkt, å med et elendig kamera ... Man ser jo hvor mørk og uklare bildene ellers er ... Fra utsiden ... Xenon Kjørelys Xenon Langlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Hvor lang lukkertid hadde du? Jeg hadde vel... 10-15sekunder. Tok mine bilder med stativ. Ser jo nesten ut som at jeg har fjernlys på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Hvor lang lukkertid hadde du? Jeg hadde vel... 10-15sekunder. Tok mine bilder med stativ.Ser jo nesten ut som at jeg har fjernlys på Lukkertiden har jeg ikke den fjerneste anelse om Det eneste jeg "stillte inn" var å deaktivere blitsen. Stativ? Det har vi ikke hørt om:) Her snakker vi om den første modellen av IXUS kameraet som så dagens lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 hehe, Ixus ja. har et Ixus 400 som partykamera. De fleste bildene mine er normalt tatt med Canon EOS 350D på stativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå