-Sammy Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Noen som vet hvordan man legger inn sine egne bakgrunnsbilder på spilleren ? Jeg har prøvd å legge bildene i en "BG" mappe sånn som spilleren sier, men det virker heller dårlig. Og ja jeg bruker jpeg format. Takler spilleren .avi format foresten ? takker for all hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Du må stave navnet på mappen nøyaktig slik som det står i bruksanvisningen inkl. //BG// (mener det var noen slike // som det stod før og etter i bruksanvisningen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 Ja det skal vær sånn /BG/ -men- problemet er at jeg ikke får brennt noen mappe med skråstrekene. Windows nekter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Jeg brukte bare BG, det gikk fint hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripower Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Ja det holder med å lage en mappe som heter bg. Husk å endre filnavnet på jpg fila hvis filnavnet er veldig langt. prøv med 01.jpg F-eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå