-Sammy Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Noen som vet hvordan man legger inn sine egne bakgrunnsbilder på spilleren ? Jeg har prøvd å legge bildene i en "BG" mappe sånn som spilleren sier, men det virker heller dårlig. Og ja jeg bruker jpeg format. Takler spilleren .avi format foresten ? takker for all hjelp.
Tommy Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Du må stave navnet på mappen nøyaktig slik som det står i bruksanvisningen inkl. //BG// (mener det var noen slike // som det stod før og etter i bruksanvisningen)
-Sammy Skrevet August 28, 2006 Forfatter Skrevet August 28, 2006 Ja det skal vær sånn /BG/ -men- problemet er at jeg ikke får brennt noen mappe med skråstrekene. Windows nekter...
Håvard ///M3 Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 Jeg brukte bare BG, det gikk fint hos meg.
kripower Skrevet August 30, 2006 Skrevet August 30, 2006 Ja det holder med å lage en mappe som heter bg. Husk å endre filnavnet på jpg fila hvis filnavnet er veldig langt. prøv med 01.jpg F-eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå