führbötern Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 nyeste video'n ....jeg vil bare si at jeg har tro på at den nye M3'n kommer til å bli ganske VÆRST! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 det gjør den sikkert selv om jeg ikke fikk så mye ut av disse filmene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Flott bidrag "führbötern" Dette blir en überfet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Blir sikkert en tøff bil dette... og sikkert et meget pent lydbilde. Naboen min hadde forresten lånt seg en Jaguar XK8 og jeg fik han til å dra på litt opp bakken her... ufattelig pen lyd i den bilen også.. Virkelig så man får lyst på en jaguar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Denne har blitt vist før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg