JE Motorsport Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Denne er brukt på min 328 og sørger for at det kommer luft til luftfilterboksen både fra "nyrene" og bremsekanalen i fangeren. (normalt tar E36 kun luft fra "nyrene") NB: må ha M3/M-technic fanger for at denne skal benyttes. Kan anbefales på det sterkeste Selges pga overgang til hybrid system. Gi bud Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted August 28, 2006 Author Share Posted August 28, 2006 Ingen som vil ha mer ork ut av motoren sin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted August 31, 2006 Author Share Posted August 31, 2006 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frantz Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 pris for denne plastslangen??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevin=) Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 fortell om dette hybridsystemet. aldri hørt om det jeg.. hva er det.. bilder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted September 2, 2006 Author Share Posted September 2, 2006 fortell om dette hybridsystemet. aldri hørt om det jeg.. hva er det.. bilder? Se her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=28810 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frantz Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 så du gadd ikke å svare på hva du hadde tenkt deg for delen alså? eller er den solgt?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted September 2, 2006 Author Share Posted September 2, 2006 så du gadd ikke å svare på hva du hadde tenkt deg for delen alså? eller er den solgt?? Bud over 200.- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frantz Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 bor du i oslo eller elverum?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted September 3, 2006 Author Share Posted September 3, 2006 bor du i oslo eller elverum?? Er i Oslo denne uka(4.9-8.9) ,neste uke i Elverum... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frantz Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 hvor i oslo bor du?? skal bare se hvordan plassen er på bilen min og hvordan det kommer til å se ut... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted September 3, 2006 Author Share Posted September 3, 2006 hvor i oslo bor du?? skal bare se hvordan plassen er på bilen min og hvordan det kommer til å se ut... Nær Lørenskog, jobber i bilbyen på Ensjø Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted September 6, 2006 Author Share Posted September 6, 2006 fortsatt ikke solgt Mer luft=bedre effekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
wheelman Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 heia bytte mot dekal/vinyl? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=26817&highlight= send meg pm:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted September 29, 2006 Author Share Posted September 29, 2006 heia bytte mot dekal/vinyl? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=26817&highlight= send meg pm:) Den er solgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts