wheelman Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 er ruten limt eller sitter den i list? hvis den sitter i list, må man har fagbrev for å demontere den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Mener at den er limt fast.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Den er limt. Har akkurat bytta min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 jepp den er limt! ville ike prøvd og bytta den sjøl! ville heller tatt d på forsikringa! er ikke så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 hmm ja. jeg har jo glassforsikring... men bilen er avksilta og uten forsikring nå... skulle hatt den ut for og fjerne no rust langs lista før den skal til lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 hmm ja. jeg har jo glassforsikring... men bilen er avksilta og uten forsikring nå... skulle hatt den ut for og fjerne no rust langs lista før den skal til lakkering Du klarer å fjerne den selv.. Jeg fjernet min på M3en, der er den også limt. Stikk et skrujern igjenom limet. Så stapper du feks en tynn ståltråd igjenom hullet. Vær en inni og en på utsiden og dra sammtidig rundt vinduet. Burde gå det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 ok:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 ok:) skal se om jeg får det til hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå