Stian Børresen Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 89mod e30 325i -> Er ikke de beste bildene men dere ser nå hvordan bilen begynner å se ut. Dere som har sett bildene fra hvordan den så ut før lakkeringen og montering av styling ser jo en stor forskjell på bilen;) 96mod e36 318ia Cabriolet Tja, er ikke stort å si om bilen igrunn..En 96mod,138.000km,1.8liters motor m/automatgir(sport,eco,manual), AC,alt elektrisk,skinn,org m3 skjørt,Angel eyes, 0 rust whatsoever. Skal ha m3front og en hekk av noe slag men sånt får jeg ta litt etter litt, har ingen hastverk og det skal gjøres skikkelig så alt blir like bra som bilen er i utgangspunktet. Kom gjerne med kommentarer på bilene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 Kom med kommentarer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 tja e30 var helt ok, grei den. Men e36 synes ikke jeg var så fin. men smaken er vel som baken! stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Ser helt grei ut de to. Men går ikke en 318ia cab fryktelig dårlig??? 0-100km/t på ei uke eller noe sånt. Kjørte 325ia cab til våler på gatebil i år, og jeg syntes den gikk fryktelig dårlig. Bare lyden, men hærregud FOR en lyd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå