Warsteiner Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 har for eksempel: E30: bensintank, div. senkefjører, div. små deler, m3 bakseter, m3 dørtrekk, felger+++ bare spør! E36: div. stag(318is), baklykter, interiør, 318is motor(m42), bensinfilter(nesten nytt), luftmengde måler(325i), ratt, div. innvendige lister++ bare spør!! Skal bort- det meste selges billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 pris på senke fjører og m3 bak setet? er til coupe eller? e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 alt er til coupe ja. hvilken senking skal du ha da? har 2x60mm-2x80mm. 600kr for alle 4! m3 baksetet ja.. hmm.. tja.. 1200kr !? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 hva slags e30 felger har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 M3 baksete, stoff eller skin??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 hva slags e30 felger har du da? Skal se om jeg ikke får tatt bilder av de felgene jeg har, og prøve å legge de ut her. Mulig jeg trenger e-mail adresser for igår fikk jeg ikke til å legge de ut på denne siden! Ett sett felger er ihvertfall "BBS".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 M3 baksete, stoff eller skin??? Det er i stoff ja.. er meget pene. Så vidt jeg husker var det ingen tegn til slitasje. Baksetet ble ikke så ofte brukt! Kan selvfølgelig sende bilder av det også, men ikke før senere idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 Her er bilde av felgene: her er bilde av baksetet og dørtrekkene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djeil Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Pris på motor? Komplett motor med hjerne og gren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 Har lagt den ut på salg ett annet sted her på forumet, men la ut prisen litt for kjapt. Den er altså IKKE til salgs for høystbydende over 3500kr! Hadde rett og slett ikke peiling på priser for å si det sånn! Bare for å si det med en gang... Men.. den er komplett med girkasse, hjerne, selvfølgelig grenrør og ledningsnett. Ta kontakt på pm for mer info om pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peetn92 Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 halloen kor mye skal du ha for bak sete og dør trekkene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Alle deler er desverre solgt! Dette er en tråd fra 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå