Lilla Coupe Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 DaggEn hvor selges den vingen på bildet å pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 www.schmiedmann.no selger den iallefall til 2870,- + frakt. Varenummer: H575 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 jepp:) tror jeg går for gt vingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=1240 den har jeg. syns det er flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 satan for noen priser czt har:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 jeg betalte 2400 når jeg kjøpte den! var ikke der btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 gutten trenger til cope, ikke sedan,,, denn vingen dinn dirtydicky passe kunn til sedan,, ser at ikke alle syling butikker opplyser det,, me det kan jeg garantere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 jepp:)tror jeg går for gt vingen Bra, det den eneste som ser ok ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 få tak i E46 M3 listen som skal sitte på bagasjelokket... Hadde den på min E36 coupe. Synes den var perfekt. Finner ikke bilde av den nå, men den skal ligge på galleriet mitt her inne. Får ikke opp den siden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 HELT ENIG! Den syltynne E46 M3 spoileren er absolutt penest. Alt annet, med all respekt, blir harry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 få tak i E46 M3 listen som skal sitte på bagasjelokket... Hadde den på min E36 coupe. Synes den var perfekt.Finner ikke bilde av den nå, men den skal ligge på galleriet mitt her inne. Får ikke opp den siden nå Hva er det med den listen som man setter på bagasjelokket!!??? Det er da ingen vinge i beste fall så kan den sammenlignes med en majones stripe på hekken Den er helt UKUL Jeg syns Rieger sin infinity vinge eller denne her er tøff Eller denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 få tak i E46 M3 listen som skal sitte på bagasjelokket... Hadde den på min E36 coupe. Synes den var perfekt.Finner ikke bilde av den nå, men den skal ligge på galleriet mitt her inne. Får ikke opp den siden nå Hva er det med den listen som man setter på bagasjelokket!!??? Det er da ingen vinge i beste fall så kan den sammenlignes med en majones stripe på hekken Den er helt UKUL Jeg syns Rieger sin infinity vinge eller denne her er tøff Eller denne kom ikkje å si den ser ut som ei majones stripe da.. hehe synes den e fin e litt med helheten på bilen, hadde det vært komplett stylingsett, valsede hjulbuer å 12x19" felger så hadde det vært litt anneledes som på den 3-serien, vingen passe perfekt til resten av stylinga, men hadde æ hadd den på min 5 serie som står vedsidenav ville det ha sett sykt ut.. ikkje sant? Synes den M5 lista kler bilen best.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 fint og se folk er enige i den vingen der... akkurat den sitter bakpå min 318 e36 og den kler bilen helt rått!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 hvordan monteres egentlig gtvingen? skruer eller lim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Store vinger/tørkestativ passer ikke på bmw så lenge ikke resten av bilen er stylet. har liggende en ny m-tech vinge til E36 hvis det er noen som er intesserte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå