BMW_frelst Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Vet at ikke alle er like fan av rieger gts.. Jeg syntes derimot at det kan bli superfett med gts dersom det er gjennomført.!! Noen som er enige?
ViBe^ Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Eneste bilen jeg liker med gts styling! Mulig det har noe med mtech 2 sideskjørta å gjøre. Meget gjennomført bil! Er ikke det denne det står en S50B30 i ?
oddis Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 Det der er Randy Sparre's "332iS" med US S50 motor. Rundt 240 i de motorene + kompressor. Ligger et par filmer av den på DTMpower.net. Dette er forøvrig den ENESTE akseptable måten å ha GTS på E30: kombinert med M-tech II bakvinge og felger som utfyller hjulkassene!. Hadde en kompis med liknende oppsett på sin GTS E30, og det var pent. Ren GTS med upassende felger og helt feil vinge (som ofte er faktum ser JÆVLIG ut!). /Sterke meninger
BMW_frelst Skrevet August 29, 2006 Forfatter Skrevet August 29, 2006 Jeg er så enig med dere! Det værste jeg ser er en E30 med ugjennomført gts styling. De orginale GTS sideskjørtene er noe av det fæleste som finnes i mine øyne. Men om man erstatter de med noen litt mer diskre, samt og bruke mteck2 vinge som dere sier... Da begynner vi å snakke!
Espenlis Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 En av de feteste e30'ne jeg har sett ihvertfall. Nydelig.... Kanskje jeg skal vurdere hvite felger isteden for svarte på neste bil... ?
BMWPower Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 Det er ikke M-tech 2 sideskjørt, men modifiserte Honda Civic sideskjørt eller noe slikt. Stod såfall d i et blad jeg leste om denne bilen.
Odland318is Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 Må innrømme, til E30-hater å være, at den lowrideren der er pokker meg ikke fæl Hadde aldri trodd jeg skulle si det...
cornelius Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 Rumpa gikk greit, men takler bare ikke den fronten der!!
ViBe^ Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 Det der er Mtech 2 sideskjørt, men han har noe under der igjen, som mulig er civic skjørt eller hva det er
|Andreas| Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 Den så ganske gjennomført ut. Mulig det har noe med fargevalg og gjøre, men bilen er meget pen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå