-Anders- Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 Da har jeg kun igjen baklykter! Den ene lykta har en skade. Det er skallet av en bitteliten bit på toppen av lykta! Går sikkert ann å fikses. Selges billig.. 500,- tenkte jeg!
-Anders- Skrevet August 29, 2006 Forfatter Skrevet August 29, 2006 Har ingen bilder nå, men det er vanlige røde/hvite baklykter som alle har som ikke har originallykter(nesten)
-Anders- Skrevet September 1, 2006 Forfatter Skrevet September 1, 2006 Får ikke ordna noen bilder før om en uke isåfall, da lyktene ikke ligger i oslo.. Alt er i utmerket stand bortsett fra ene baklykta som det er skallet av en liten bit på glasset. Men er ikke synlig omtrent. Ingen kondens i noen av lyktene.
-Anders- Skrevet September 6, 2006 Forfatter Skrevet September 6, 2006 ingen som trenger noe lykter a?;)
Odlaen Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 send meg pm med bilde av baklykter så skal du få ett bud.
nikks Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 skulle hatt noen nye baklykter jeg men skulle gjerne sett no bilder, for å se om det er sånne jeg vil ha
nikks Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Passer dem Sedan? isåfall 500 + frakt for bak lyktene?
-Anders- Skrevet September 20, 2006 Forfatter Skrevet September 20, 2006 frontlykter tror jeg passer.. tåkelys passer men ikke baklykter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå