Gå til innhold

Biltilsynets service

ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

hehe høres ut som en vanlig dag på biltrangsynet det der :lol:

var der i dag sjøl på teknisk med bilen og da var det skikkelig kommune tendenser der.... 1 gikk under og rundt bilen min men 3 sto rundt å kikka på og kommenterte i det små :evil: særiøst jeg mener at biltilsynet burde hatt konkuranse eller blitt privatisert så dem kanksje hadde skjønt at dem var en service instangsjon :?

Bilen blei forøvrig ikke godkjent(fant ut at felgane mine hadde feil innpress( skulle vært 25 og 20 eller no og det var 15 og 13 tror jeg

Så bedritent!! Tønsbergsgutta dette da altså?

Avvik på 7.5mm på hver side er lov.. så de burde kunne være litt runde i kantene om ting ikke tar borti..

Nok en grunn til å aldri vise bilen frivillig. Blir jo bare bullshit utav det. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sist på Biltilsynet i Tønsberg for en måned siden og hentet oblater. Kl var 09:05 (de åpner kl 09) Trakk kølapp, 4-5 foran meg i køen. Så ringer en mobil bak skranken. Han feite karen som har jobba der i sikkert 20 år tar mobilen sin (private!) og setter i vei med å jabbe. Alt fra om det var mye folk på brygga igår og hvordan ferien har vært og blablablabla. Sitter i privatmobilen i sikkert 15 min. Hadde han sitti 1 min lenger hadde jeg eksplodert!! Makan! Her står folk i KØ for filleting som en kunne brukt 5 min på hos proffe folk så driver de slaskene å har privatsamtaler! Vanlige folk hadde fått sparken pga slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp ka eg gjorde en gang eg var der. Satt og venta på tur,skulle forandre avgiftsgruppe på en lastebil.Var 3 bemanna skranker men ingen kundebehandling. en satt i tlf og lo og prata,mens de andre satt og trykka dovent på pc'n og vifta litt med noen papir iblant.

Så kommer en kamerat bort til meg,han hadde nett tatt mc-teorien og skulle vente på resultata. Han lurte på ka eg gjorde der og om eg hadde evnta lenge. Då klarte eg ikkje holde meg lenger(hadde venta i 50 min) og ropte ut: HADDE VÆRT FERDIGT FORLENGST EG,HADDE BERRE DESSE FORBANNA TREIGE HELVETTANE BAK SKRANKANE KUNNA GJORT JOBBEN DEI ER SATT TIL OG HELLER SPARE SLØVINGA TIL ETTER JOBB !!!!!!!!!!! Kompisen min kvapp litt til,samme med dei andre som stod i kø. Noken begynte å le litt høylytt,andre stemte svakt i "jaggu meg sant..." Men beste var blikka eg fekk frå dei bak skranken. Hehe..... Var heller ein ublid behandling eg fekk når eg kom til,men eg sa berre "gjer jobben du e satt til du,ikkje bli sur for at eg berre påpeika at eg har bedre ting å ta meg til enn å sitte her og gro skjegg!" Har aldri blitt so hurtigt og effektivt ekspedert :lol:

Er å anbefale,hehe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. I og med at jeg skal godkjenne min bil gjennom trafikkstasjonen er det en fordel å være på talefot med folk i skranka.Men det er en katastrofe at man skal bli satt på slike psykologiske og sosiale prøver for å få godkjent/få gjennomslag for noe. Man er jo SÅ avhengig av dagshumøret til folk.Slik burde rett å slett ikke være lov! :x

En av de tingene som faktisk burde vært vurdert privatisert :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...