-Anders- Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 "Dette er en KUPP!!" lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 "Dette er en KUPP!!" lol Skrivefeil happens (bare litt oftere i noen kretser). Det sto jo i teksten også; "Full M5 styling" Bilen kan bli fin den bare man tar av spoilere, kantskjørt, setetrekk, adapterplate, LCD-skjerm, eksosanlegg osv. Eller for å si det slik; Hvis man tar av igjen alle de "50.000,-" så blir den sikkert fin igjen! . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 Årets kjøp..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFlusund Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Hehehe.... E36 M3 sideskjørt også... Har sett de skjørta på både Volvo 240, Audi 80, Mercedes cab ett-eller-annet (har ikke peiling på Mercedes). Å jeg sier: WHYYYY??? Er enig med regnskapet til Andreas1. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 E36 M3-speil er også meget populært på andre bilmerker... herregud... Samt (selvsagt?) også Angeleyes. Værste jeg ser når jeg ser en GOFL med slikt... HAT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Jeg hører ofte folk snakke om at de ikke liker bmw. Men på golfene og altt annet egentlig ser jeg monterte m3-speil og m3 skjørter. Må jo syns litt om bmw da mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Ja, de ønsker vel bare at de har en bedre bil da... Stakkars barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 jaja.. den var det jo veldig mye m5 styling på. skulle ønske bmw var kun for entusiaster. og at sånne ødeleggelser man ser rundt omkring med japseplastikk og lexuslykter hadde vært forbudt.. og ja så mange som hater bmw, også kjører de rundt med bmw deler på sin egen bil.. diskuterte for litt siden med en som kjørte amerikaner (ikke det at jeg har noe imot det), hvor han mente bmw bare var noe dritt.. men så viste det seg at han brukt faktisk getrag kasse fra m5 på camaroen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 TAKRAS!!!!! Det er slik en E39 IKKE skal se ut...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Har alltid lurt på HVORFOR utlendingene styler BMWene sine slik?? Kan noen gi meg svar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Det er da det blir EKTE kebabstil Hvorfor tror du folk kaller bmw for kebabtraller? pga sånne nisser som dette! akkurat hvorfor har jeg ikke svar på. Kanskje de bare har et forvrengt bilde av "kult" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Har alltid lurt på HVORFOR utlendingene styler BMWene sine slik?? Kan noen gi meg svar? Nå er det vel ikke "bare utlendingene" som styler bilene sine slik. Jeg har sett flere e39 stylet på denne måten, og sjåførene var hvite, og de snakket norsk! Det blir veldig feil å fremstille det på den måten som du gjør, hvordan man styler bilen har ikke noe med hvor man kommer fra, hudfarge etc, men hvordan man er som person! Det fins jo også mange av utenlandsk opprinnelse som kjører original BMW! I dine øyne så vil jo "alle" bil-eiere på Gatebil-treff være av utenlandsk opprinnelse??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 joda skillbill, men det er jo ikke til å stikke under en stol akkurat at disse folkene er overrepresenterte og er "berømte" for denne stilen. Når de attpåtil kaller bilene for M3, M5 osv blir det for dumt. Så ikke prøv deg med at det er jeg som vrenger på virkeligheten her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Det jeg syns er det verste med stylingen er de jævlig døve jalla bakfangerene som bygger alt for lavt. Ser ikke ut i måneskinn...kall meg gjerne orginal polizei. Det gjelder forøvrig på E36 og E46 også, heldigvis er det mer sjelden å se på E39, men dette endrer seg vel nå som disse har blitt billigere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 jeg syns fortsatt at du vrir og vrenger på virkeligheten jeg! sannheten er at det mer eller mindre er likestilt mellom mørke og hvite hvem som eier/kjører slike stygg-stylede biler, og det er nok også like mange hvite som "skryter på seg" M3/M5 osv. Men grunnen til at du ikke hører om de "hvite" er fordi det ikke er interessant! Man får et veldig feil inntrykk av sannheten når man gjør det på f.eks denne måten: Man vil ha en oversikt over alle "harry stylede" bmw som ligger til salgs på finn.no. 1. Man finner alle "kandidatene". 2. Man luker bort alle selgerne som har et norskt/hvitt navn. 3. Man løper rundt og skriker; "se alle de pakkis-trallene jeg fant på FINN"! (greit dette var litt VEL satt på spissen, men jeg tror dere tar poenget mitt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå