Gå til innhold

"Full M5 styling"

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Flott m5 dette her ja!

Men litt ot, denne er vel gjerne vist tidligere. En perle i mine øyne og et eksempel hvordan en e39 bør ta seg ut..

p10117045kp.jpg

Denne har jeg sett. Da hadde den ikke scoop på panseret, men man kunne se at det hadde sittet et scoop det :roll:

Og fangeren foran var full av lim eller noe, tror det hadde vært en forlenger der :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er du kompis med sharif du eller kevin?? siden du forsvarer han så jævli..

seff har ingen klart å bevise bedragerie hans, eller i hvertfall overlevd det :lol:

man trenger ikke være kompis med han, men jeg skjønner jo ikke hvorfor folk skal se ned på en person som gjør det bra? jeg mener.... hvorfor drar folk til han å kjøper dekk når det er så mye negativt om han? nei han kjøper dekkene fra dekkmann som han videre selger til en billigere penge.. trodde du hadde skjønt det jeg :P en av grunnene til at han selger billig er fordi han ikke har noen mellom leverandør, bestiller rett fra fabrikk. han kjøper mye og tjener kanskje 20 kr på hvert dekk, mens dekkmann skal tjene 50 lappen.. dekkmann selger to dekk om dagen, sharif selger 100 dekk.. get the poing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de og. Men de er som regel i mindretall.

hvordan vet du at det er et mindre tall? du kan ikke bare komme ut i hytt og pine og si at utlendinger gjør ditt og nordmenn gjør datt.. hvorfor kjører du bmw? er utlendinger som har laget den, er det ikke? nordmenn er avhengig av utlendinger, men fortsatt må de bare si dritt om de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi avhengig av utlendinger? Er vel de som er avhengig av oss.

hvorfor er utlendinger avhengig av oss Dr_S? du vet alt som er utenfor norges grenser er utlendinger.. ja de landene klarer seg helt fint uten norge.. ikke noe problem der altsåå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin sier:
Norge skal alltid ha det beste.. For min del ser jeg at rimi hagen prøver å gjøre norge billigere med mat og sharrif norge billigere med dekk..

Sorry men "rimi" Hagen har solgt seg ut av rimi for lenge sida :lol::lol:

vet det men det var et eksempel. håper du skjønte hva jeg mente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haugen87 skrev:

Kevin sier:

Sitat:

Norge skal alltid ha det beste.. For min del ser jeg at rimi hagen prøver å gjøre norge billigere med mat og sharrif norge billigere med dekk..

Sorry men "rimi" Hagen har solgt seg ut av rimi for lenge sida Laughing Laughing

vet det men det var et eksempel. håper du skjønte hva jeg mente

Jaja, skjønte det, bare fleiper litt! sorry 8)

Veit at quote'n min suger men er litt rookie her så får unnskylde :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...