mOMOe Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 er du kompis med sharif du eller kevin?? siden du forsvarer han så jævli..seff har ingen klart å bevise bedragerie hans, eller i hvertfall overlevd det man trenger ikke være kompis med han, men jeg skjønner jo ikke hvorfor folk skal se ned på en person som gjør det bra? jeg mener.... hvorfor drar folk til han å kjøper dekk når det er så mye negativt om han? nei han kjøper dekkene fra dekkmann som han videre selger til en billigere penge.. trodde du hadde skjønt det jeg en av grunnene til at han selger billig er fordi han ikke har noen mellom leverandør, bestiller rett fra fabrikk. han kjøper mye og tjener kanskje 20 kr på hvert dekk, mens dekkmann skal tjene 50 lappen.. dekkmann selger to dekk om dagen, sharif selger 100 dekk.. get the poing? hmmm.. han kjøper dekkene rett fra dekkmann, og samtidig så har han ingen mellomleverandør, men kjøper rett fra fabrikk.. lager dekkmann dekkene selv nå eller?? trodde vel egentli at det var dunlop, bridgestone, michelin etc. som laget dekkene.. og jeg tror ikke akkurat at de leverer dekker som det står 275 på, imens det egentli bare er 225. og jeg tror nok ikke det er dekkene han tjener mest på, det er nok "det lille ekstra" som følger med hver forsendelse som gjør susen i lommeboka hans skal du se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Kevin=) : I fare for å provosere enda mer her men.... det jeg tror Dr_S mente med utlendinger var vel muslimer, for de er flinke til å lage BMW om til misfostre... Og jeg tror de fleste med vettet i behold misliker muslimer (PS!!! Dette går IKKE på hudfarge men religionen islam), så det er samme om vedkommende er etnisk norsk og konvertert til islam eller om vedkommende er født i "absurdistan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Here we go again... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 uansett ka dere seier så er dette igrunn en diskusjon om kem og kass folkegrupper som har mest penger! kevin påstår att alle utenfor norges grenser er utlendinger, ja det er stemmer! men er dei fattigste landene som som kommer som flyktinger til norge som er avhengi av oss, og av en eller anna grunn er det dei som styler sine bmw'er på denne måten.. Eg veit det og finnest andre tilfeller der norske kids og styler bmw'ene slik men dei kunne heller kjøpt en civic eller noke slikt.. alt handler om ka som en gang var status - kultur - eller smak, der dei en gang kom fra, dvs pakistam kurdistan osv og dette forumet her er sikkert det forumet som blir diskutert mest "offtopic" av alle norske forum.. synst vi skal holde oss til å diskutere bmw'er og ikkje andre ting, dei som vil kan jo alltids lage "innvandrer.no" eg tar ikkje parti med verken dr_S kevin eller skillbill fordi alle har like masse feil/rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 stenge denne tråden kansje???? er jo det samme som blir diskutert hver gang det forekommer en bmw som d ikke er m-tech styling på....ps: synest heller ikke at det er noe pent med riskoker-look på en bmw,men det får da være måte på gjenntagelse av tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Jeg skjønner faen ikke hvorfor dere må være så jævli orginal politi.... Hvor gøy hadde det vært å dra på gatebil treff og alle hadde likt? Kan folk ikke style bilen slik dem vil?, uten at Doktoren med av dere resten skal komme og snakke så mye piss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 er du kompis med sharif du eller kevin?? siden du forsvarer han så jævli..seff har ingen klart å bevise bedragerie hans, eller i hvertfall overlevd det man trenger ikke være kompis med han, men jeg skjønner jo ikke hvorfor folk skal se ned på en person som gjør det bra? jeg mener.... hvorfor drar folk til han å kjøper dekk når det er så mye negativt om han? nei han kjøper dekkene fra dekkmann som han videre selger til en billigere penge.. trodde du hadde skjønt det jeg en av grunnene til at han selger billig er fordi han ikke har noen mellom leverandør, bestiller rett fra fabrikk. han kjøper mye og tjener kanskje 20 kr på hvert dekk, mens dekkmann skal tjene 50 lappen.. dekkmann selger to dekk om dagen, sharif selger 100 dekk.. get the poing? hmmm.. han kjøper dekkene rett fra dekkmann, og samtidig så har han ingen mellomleverandør, men kjøper rett fra fabrikk.. lager dekkmann dekkene selv nå eller?? trodde vel egentli at det var dunlop, bridgestone, michelin etc. som laget dekkene.. og jeg tror ikke akkurat at de leverer dekker som det står 275 på, imens det egentli bare er 225. og jeg tror nok ikke det er dekkene han tjener mest på, det er nok "det lille ekstra" som følger med hver forsendelse som gjør susen i lommeboka hans skal du se.. tror du virkelig sharif kjøper dekkene fra dekkmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Det er jo det du skriver i ett av innleggene dine "Kevin=)" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Hei Jeg syns det er tragisk at innvandrere må ta hele skylden for å lage misfoser av Bmw bilene.. Har sett mange nordmenn som har kjørt virkelige forferdelige biler.. men uansett er det nokså provoserende utsagn. Alle har egne meninger.. men ikke alle vil komme til en enighet om dette temaet. Angående at MUSLIMER blir mislikt.. så kan jeg oxo nevnet at det finnes jo mange NORMALE muslimer.. men noen her skriver muslimer, bør de heller skrive FUNDAMETALISTISKE muslimer er du snill... Alle muslimer er ikke like Trenger ikke å bombe et land, drepe noen for å være muslim.. Mn alt i alt... folk diskuterer nokså mye rundt dette.. mn dt r et vanskelig tema.. håper ingen tar dette personlig! mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Jævlig stygg...påkosta MY ASS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zaggy0ya Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 mennesker som gjør sånt med biler som er helt brukendes burde ikke få lov til å leve.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 er du kompis med sharif du eller kevin?? siden du forsvarer han så jævli..seff har ingen klart å bevise bedragerie hans, eller i hvertfall overlevd det man trenger ikke være kompis med han, men jeg skjønner jo ikke hvorfor folk skal se ned på en person som gjør det bra? jeg mener.... hvorfor drar folk til han å kjøper dekk når det er så mye negativt om han? nei han kjøper dekkene fra dekkmann som han videre selger til en billigere penge.. trodde du hadde skjønt det jeg en av grunnene til at han selger billig er fordi han ikke har noen mellom leverandør, bestiller rett fra fabrikk. han kjøper mye og tjener kanskje 20 kr på hvert dekk, mens dekkmann skal tjene 50 lappen.. dekkmann selger to dekk om dagen, sharif selger 100 dekk.. get the poing? hmmm.. han kjøper dekkene rett fra dekkmann, og samtidig så har han ingen mellomleverandør, men kjøper rett fra fabrikk.. lager dekkmann dekkene selv nå eller?? trodde vel egentli at det var dunlop, bridgestone, michelin etc. som laget dekkene.. og jeg tror ikke akkurat at de leverer dekker som det står 275 på, imens det egentli bare er 225. og jeg tror nok ikke det er dekkene han tjener mest på, det er nok "det lille ekstra" som følger med hver forsendelse som gjør susen i lommeboka hans skal du se.. tror du virkelig sharif kjøper dekkene fra dekkmann? hehehe.. jaja, det er noen her som ikke skjønner sarkasme hvertfall.. det jeg mente var at i ditt forrige innlegg, så skreiv du både det at sharif fikk dekkene sine fra dekkmann, og at han ikke hadde noen mellomleverandør men fikk rett fra fabrikk.. litt snodig uttalelse spør du meg.. poenget mitt er at det er overhode ingen grunn til å se opp til sharif fordi han har mye penger.. mesteparten av de pengene er så illegale uansett at jeg ikke ville hatt de. men nå har det blitt såå mye OT her at jeg takker for meg i denne diskusjonen med deg kevin=).. ellers vil jeg bare si at den e39'n er å blir en "pakkisbrakke/kebabtralle" uansett om det er en same eller en afrikaner som eier den.. end of story!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Dritstygg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå