Ole-P Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 da er bilen hugd så har bare følgende deler under. nye bilder av div. alt av dører, panser, lykter osv er skrudd av så bilde av bilen er kun for å vise farge å stand på ting på listen kun små og lette ting sendes. kan sende f.eks en hel dør og men da vill det bli lagt til noe på pris for strev osv under er en liste med ca priser osv. deler kan selges rimligere ved kjapp handel og henting., ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ Ting fra bilen: - org baklykter 250,- stk (bilde under) - Dører 250,- stk har kun (høyre igjen) - Panser 500,- - Bagasje lokk 500 (selges med vinge som vist på bilde) - Forsjermer 250,- stk - Frontplate 250,- - fremfanger 500,- - Nyrer 200,- - Grill 100,- stk - Baksete - gratis ved henting,- - dørtrekk 700,- kompl ---------------------------------- --------------------- M20B25 motor : - Råder 200,- stk (eller 1000,- for alle 6) - Veiv 1000,- - Insug'm spjeld 1000,- - Hjerne 750,- - Ledningsnett 750,- ----------------------------------- Div annet deler : - 2,7l m20 veiv. 2500,- (eta) - servo (pumpe) 750,- - diff fra en 325e 600,- (ikke sperre) og så det alle liker bildene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Hallo! Har du sportsstoler? evt. Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornab Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Hvor mye for fontlyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tool-nes Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 mye skal du ha for toppenpå 320i toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 Hallo!Har du sportsstoler? evt. Bilder? har dessverre ikke sportstoler. hadde kun org fremstoler og av dårligkvalitet så dem sendte jeg på søpledynga for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 har du den panserdemperen? som skal hjelpe med og holde panser som folder seg vekk fra frontvinduet oppe?? funker den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 har du den panserdemperen? som skal hjelpe med og holde panser som folder seg vekk fra frontvinduet oppe?? funker den bra? jeg antar at jeg har den delen. vet ikke hvem del det er eller åssen den ser ut så hvis du kunne fikset et ilustrasjons bilde så skal jeg sjekke åssen tilstand den er i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Har ikke dekselet under under ratte, under ved beina.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Ole: det er demperen som holder panseret oppe, du ser den, og da vet du med en gang hva det er Micro_racer: virker som att alle mangler denne, skjønner ikke det men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Hvor ligger skedsmo? Har en ekkel følelse av at det ligger på Østalndet..? Trenger sårt en førerdør nemlig.. Angående den panserdemperen så koster den hele 170,-kr på biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Har ikke dekselet under under ratte, under ved beina.?? det er jeg ikke sikker på faktisk. husker at jeg kastet noe av sånt deksler men ikke hvem. skal ned i garasjen etterpå så skal sjekke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Hvor ligger skedsmo? Har en ekkel følelse av at det ligger på Østalndet..? Trenger sårt en førerdør nemlig..Angående den panserdemperen så koster den hele 170,-kr på biltema da får jeg være ekkel å si at du har rett. ligger på østlandet. og når det gjelder panser demperen. hvis den koster kun 170,- på biltema vill jeg anbefalle deg å kjøpe der en å kjøpe brukt som kanksje kan være sliten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Ole: det er demperen som holder panseret oppe, du ser den, og da vet du med en gang hva det er Micro_racer: virker som att alle mangler denne, skjønner ikke det men jeg fikk tak i på skroten i dag. var faen ikke lett. ta vare på slike deksler de kommer til å blir vanskelig å få tak i etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 Ole: det er demperen som holder panseret oppe, du ser den, og da vet du med en gang hva det er Micro_racer: virker som att alle mangler denne, skjønner ikke det men jeg fikk tak i på skroten i dag. var faen ikke lett. ta vare på slike deksler de kommer til å blir vanskelig å få tak i etterhvert. fant dekselet men er ikke mye pent. ser ut som det har fått litt juling oppigjenom åra. å blir vell fort ødelagt hos di fleste- en sånn "papp" plate tåler ikke akkurat mange åra med sparking før den er kas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 pris på 2.7 veiva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå