monster11 Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 kan jeg komme og se på de om de passer en dag?
Ole-P Skrevet September 21, 2006 Forfatter Skrevet September 21, 2006 det kan du gjerne gjøre. men dem blir solgt til første å beste som kommer med penger da jeg er int å bli kvitt mest mulig fortest mulig så jeg får begynt å kjøpe in til nytt prosjekt . og er muligens en som er int alerede så.
Ole-P Skrevet September 23, 2006 Forfatter Skrevet September 23, 2006 har oppdatert frørste siden med ting og gjort om noen priser.men priser er fortsatt prutbare ved rask handel så løp og kjøp
Ole-P Skrevet September 25, 2006 Forfatter Skrevet September 25, 2006 nå også litt mere update på bilder. osv
allengero Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Du skal ikke selge listene rundt vinduene? (shadowlinelister ja?)
Ole-P Skrevet September 26, 2006 Forfatter Skrevet September 26, 2006 bilen blei hugd i går og dørene selges komplett med speil osv, og har bare en dør igjen nå så desverre har ikke det til salgs
Ole-P Skrevet September 29, 2006 Forfatter Skrevet September 29, 2006 fortsatt masse fine deler igjen. er liste i starten av tråden her. så sjekk der. lista er helt korekt etter dags dato men priser kan reduseres ved rask handel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå